19 april 2024, 22:54:15

Eindelijk 2 lutino witmaskers

Gestart door Tara, 13 juni 2004, 19:45:41

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Tineke,

nee maar ik zeg het maar omdat de vraag mij al werd gesteld, dus hoeft niemand het nog te vragen, ik ben geduldig genoeg hoor :-). Ik vind het heel gaaf dat ze dat wil doen!!

vanta

gelukkig sorry voor mijn reactie dan

als je wat weet hoor ik het wel hey

groetjes tineke

phaedra

Hallo Tara, ik wens jou veel succes met je nieuwe valkjes, we weten al zeker dat je ze zal verwennen zoals je andere, je bent een prachtmeid, ik heb van van de paasvakantie me 2 valkjes aangeschaft Zita en Zazou en van vorige week nog 2 bijgekocht Nina en Dobby en ja iedereen heeft er plezier aan, Zo tot de volgende keer, groetjes uit Lier

Tara

Haha, dank je :-).

Het gaat heel goed met de albino's hoor, ze zijn niet zo bang meer en zijn veel actiever geworden :-).

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Gefeliciteerd met je 2 albino's (ik lees het nu pas omdat ik net terug ben van vakantie  ;)). Weet je trouwens het geslacht van die 2 al?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Suzanne,

volgens mij zijn het beide popjes.

Groetjes, Tara

the_lost_valley

hoi Tara,
Wat leuk voor je, dat je ondanks alle ellende nu  twee leuke vogels hebt.. Ik hoop  echt voor je dat er iets uit het onderzoek gaat komen.. en dat het te behandelen is.. maar vooral dat je nieuwe vogels niet ook ziek gaan worden.. Als je ze goed apart houd, en denkt aan de juiste hygiene, moet dat goed gaan..
Heel veel suc6 iig
Groetjes Natalie