29 april 2024, 15:33:02

Albino voor 17,50 Heerhugowaard

Gestart door Suzanne, 2 juni 2004, 12:06:35

« vorige - volgende »

Mandy

Jeetje, ongelooflijk, wat een geluk heb je daarmee zeg! ;)
Maar ik snap echt niet waarom hij er zo weinig voor vraagt, vreemd hoor. ::)
Maar maakt niet uit, jij hebt dadelijk een mooie albino, wel foto's laten zien hé! ;D
En succes met het verder groot brengen, een hele klus. ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

roaneric

5 juni 2004, 15:21:01 #16 Last Edit: 5 juni 2004, 18:58:30 by roaneric
Hoi allemaal

Ik heb hem gehaald. :D  Hij is echt een schatje en heet Spookie. :)  Volgends de kweker is die nu ruim 4 weken oud, maar omdat hij de jongste is, is die nog niet helemaal in de veren.  Hij is nog een beetje kaal onder zijn buikje.  Ik heb hem nu in op een warm waterzak zitten, ben bang dat hij het koud zal krijgen.  Zijn kropje is nog vol, dus ik wacht wel even af met zijn eerste voeding. :)  
Ik vroeg al aan die man waarom hij zo goedkoop was. Hij zei dat hij het niet voor het geld doet, maar puur om de hobby, en dat hij tevreden zijn als hij een zak voer ermee kunt kopen. ;)  Hij verkoopt al zijn valkjes (maakt niet uit wat voor mutatie) gewoon voor het zelfde bedrag.  
Nu hopen dat het goed gaat met de voeden van Spookie. :)
Groetjes
Marijke






Suzanne

Hoi Marijke,

Gefeliciteerd met Spooky! Lief ziet ie er uit hoor. Veel plezier met haar (denk tenminste dat het een zij is, aangezien mannetjes albino's veel minder voorkomen).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

luukluuk

wat een schatje zeg ! veel plezier met haar ,en hopen dat de voeding goed gaat  :)
gr Margot

cora

hoi Marijke,

veel plezier met je nieuwe valkje. Het is een schatje om te zien!


groetjes Cora

roaneric

Bedankt allemaal

Nou, het gaat heel erg goed met Spookie. :)  Zij had net de eerste voeding op.  
Ik dacht al dat het moeilijk zou zijn om het weer op te pakken, en voor haar is het natuurlijk de eerste keer,  maar alles ging prima. ;)  Ze wilde niets van de spuitje weten.  Ik probeerde toen de lepeltje, en ze kon niet snel genoeg van de pap eten. :D :D :D  Ze vind het heerlijk :D  Vleugeltjes open en naar de lepeltje happen. :D  Zo een leuk gezicht.  Ik hoop nu alleen maar dat haar kropje goed leegt.
Ik ben echt verliefd...... :D :D

Paul

Hoi Marijke,

Een slim valkje dat ie alleen maar een lepel wil dat is beter vind ik zelf voor ze :-)
En het is ook een goed teken want dan pikt ie al zelf dus hij zal sneller overgaan naar trosgierst en zaadjes pikken.
Ik vind hem best al goed in de veren zitten hoor want albino's hebben vaak minder snel alle veertjes dus hij ziet er best al heel goed uit het lijkt me ook echt een schatje :-)
Ik denk dat je gewoon een hele eerlijke kweker hebt gevonden dat ie ze voor dezelfde prijs weg doet je hebt er echt een koopje aan :-)
Ik vind haar er in elk geval al heel goed uitzien :-)
Je zal er zeker veel plezier mee hebben het is een prachtig valkje.

Groetjes, Paul

roaneric

Hoi allemaal

Ik heb een vraagje.  Spookie krijgt nu van mij 4 keer per dag pap,  Om 8:00 , 13:00, 18:00 en 11:00.  Hij is nu 5 weken oud, en ik merkt dat hij nu per keer steeds minder gaat eten per keer.  
Zijn kropje zat de eerste 2 dagen helemaal vol als hij klaar was, en nu is die maar half vol en dan wilt hij niet meer.  Zou hij eraan toe zijn om nu maar 3 keer per dag pap te krijgen?  Voor de rest zeurt hij niet om pap, en maakt een goed indruk.  
Hij heeft nog niet echt interessen in de trosgierst, maar ik wil nu wel beginnen met eivoer door zijn pap heen doen, zou dat nu al kunnen?  
Ik hoor wel of iemand hier advies wat meer van weten.
Groeten
Marijke

suus

Hoi Marijke,
Ik zou als ik jou verhaal lees, en zijn leeftijd erbij zeker op 3 x per dag gaan zitten met voeren. Dan zou ik het s'morgens iets later doen(bv om 9 uur) en dan midden op de middag en s'avonds nog een keer.... dan worden de tijden tussen de voedingen iets minder lang dan dat je ineens een voeding er tussenuit haalt.
Let wel op dat ie van zijn trosgierst en eventueel van zaadjes aan het pikken gaat.....
succes.
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

giovanni

yo

 :owat leuk dat je die albino kocht voor
zo weinig! Echt wel een eerlijke kweker!
Zou hem zeker aan iedereen aanraden:)

grtjs

Inger m

Hoi,
Het is fijn dat de vogel zo goedkoop is!
Maar als ik veel betaal voor goede oudervogels (bepaalde mutatie) vind ik het ook eerlijk om wat meer te vragen voor goede jonge vogels met een bepaalde mutatie. Het is maar net hoe je je ermee bezig houdt. Als ik jonge albino's zou hebben zou het toch wat meer moeten opbrengen...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

giovanni

Jah, ik zou er zelf geen 70€ ofzo durven voor vragen
hoor, als ik albino's had!! Vlgs mij zijn die zeker
evenwaardig als andere valkjes. Maar je hebt mensen
die het voor de hobby doen, en mensen voor het geld..


grtn, gio

andre28

17,50 is niet duur, wat een mooie vogel is die albino Roaneric.
Je houdt ons wel op de hoogte toch hoe hij of zij verder groeien?