11 mei 2025, 10:02:19

Symtonen van legnood

Gestart door daan, 12 juni 2004, 04:11:37

« vorige - volgende »

Mandy

Amai Daantje, wat een ellende allemaal zeg. :(
Ik schrok ook van de foto en dacht ook dat ze dood was, jeetje mina... ::)
Maar het is goed dat ze nu bij Feld is. Ik ben benieuwd wat nu exact de diagnose is en hoe de bloeduitslagen zullen zijn. Ondertussen sterkte meid, valt niet mee zo. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Cwazi

pff, wat een naar gezicht. Ik zal voor je duimen.

daan

Hoi allemaal,

Bedankt voor julie lieve reacties.
Met Janny gaat het steeds beter zegt Dr Feld.
Ze zit in een warmtekooi en ze krijgt voeding via een sonde.
Er is bloed geprikt en ze heeft toch iets aan haar lever. een ontsteking. Dr Feld zei dat ze er alweer een stukje beter bij zit als gister. Hij verwacht dat ik haar eind van de week kan ophalen, ik denk vrijdag hoop ik tenminste.
Gelukkig gaat het goed komen.
Morgenochtend moest ik nog ff terug bellen, dan had hij de papieren denk ik in de buurt. Dus dan hoor ik alles.

Groetjes daan

tommy

jeetje wat lekker zeg voor je
ben blij dat het weer een beetje beter gaat met je valkje
top hoor dat je hem naar feld hebt gestuurd
sterkte en een warme knuffel voor je valkje
grt annemieke

Paul

Hoi Daan,

Dus dat gele zou dan toch van de lever kunnen komen?
Je hoort altijd dat ze dan geel gaan worden bij leverproblemen dus dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de foto zag.
In elk geval fijn dat de zieke al aan de beterende hand is :-)
Ik hoop dat ze vrijdag weer helemaal opgeknapt is.

Groetjes, Paul

boezempje

hai daantje

nou fijn zeg dat het weer wat beter gaat.
nu maar hopen dat ze snel weer thuis is.

groetjes en sterkte esther

Stijn dc

hoi

hopelijk geneest ie snel, en is ie snel weer thuis. Hij is in ieder geval in goede handen, en je hebt al alles gdaan wat je kan doen

daan

Hoi allemaal,

Ik eheb Feld vandaag weer effies aan de foon gehad. En ze is van de zonde voeding af en ze krijgt nu alleen nog antibiotica, Ze zit niet meer bol en de ademhaling was ok weer goed. Vrijdagavond ga ik haar weer ophalen. blij blij blij.

Groetjes daan

kok_roy

Gelukkig maar dat het beter gaat, goed van je dat je toch dhr Feld hebt ingeschakeld! Ik heb de foto ook net gezien, ziet er best eng uit dat gele. Maarja gelukkig dat het waarschijnlijk goed af zal lopen.  :)

Marianne

Hoi Daantje,

Wat een geweldig nieuws dat je vrijdag Jannie weer op kan gaan halen.
Geef ze dan maar een extra knuffel van mij dan knap ze zeker sneller op.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Daan,

Wat goed dat Feld Jannie beter heeft weten te maken het zag er echt heel slecht uit op de foto.
Dan is dat een heel goed bericht en ook dat ze van de sonde voeding af is dat is erg positief.
Ik ben benieuwd of ze vrijdag weer helemaal opgeknapt is en of haar buikje ook gelijk minder geel is nu ze medicijnen krijgt.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

wat een ongelooflijk goed nieuws dat janny al stukken beter is. Ze zal het nu wss wel halen. veel succes.

SDC:D

Lique

Hoi Daantje,

Ik heb foto's van Janny gemaakt.
Het gaat heel goed met haar.

daan

Hoi Lique,

Dank je dat vind ik lief van je. Heb ik gelijk foto's van d'r bij Feld. Ja jij heb haar eerder gezein als ikke.

Hoi allemaal,
Ik heb haar inmiddels weer lekker thuis zitten. We komen net thuis, een hele wereldreis maar dat maakt me niet uit.
Ze zit nu in een kooi in huis en ze blijft voorlopig lekker in huis staan, ze moet nog 2 x daags antibiotica hebben.
Blij dat alles toch is goed gekomen, want als je haar maandag zag toen was het niet veel. Maar goed sommige hebben de foto gezien. Ze is nog wel een beetje geelig, maar lang niet zo erg. Misschien heeft iemand een foto van de buik van een gezond valkje. Want de tamme valkjes waar ik het bij kan zien zitten allemaal op eitjes en die wil ik ff niet vast pakken hihihi

Groetjes daan.
Ik was niet alleen voor Janny bij Feld ook voor Zoran, maar dat vertel ik in mijn dagboekje.

daan

Hier een mooie foto van Janny in haar kooitje. Oh ik ben zo blij dat ze weer thuis is. Het is wel gene tamme valk, maar dat maakt voor mij niet uit, ze is me ook heel lief, en ik wil haar niet missen. En ze heeft al genoeg mee gemaakt met haar pootje bij de vorige eigenaar.

Het gaat heel goed met haar.

Groetjes daan