11 mei 2025, 03:46:55

sexende valkjes

Gestart door Tink, 9 juni 2004, 16:34:44

« vorige - volgende »

Tink

9 juni 2004, 16:34:44 Last Edit: 9 juni 2004, 17:38:13 by Tink
hallo allemaal,

Wij hebben twee valkjes Punky (Lutino) en Tinky ( Cinnamon) ze gaan heel leuk met elkaar om maar af en toe hebben ze ook ruzie.maar nu knuffelen ze sinds kort ook en sinds gisteren heb ik ze zien sexen  :D  ;D wel een leuk gezicht.
Punky is nou een klein jaartje maar tinky daar tegenover is van februari , is dit normaal dat dit zo vroeg al begint en moeten wij nou en broed hok ophangen.Wij dachten eerst dat punky de man was omdat hij zich een beetje macho gedraagt en dat tinky de pop was maar dit gaat nu niet meer op.kunnen wij ze gewoon hun gang laten gaan of moeten we hier wat meer mee doen.

Groetjes Fulco

Lique

De pop is wel erg jong, maar ik zou ze gewoon de gang laten gaan.
Mocht ze nog jonger als een jaar zijn, en er zullen eitjes komen, raad ik je aan, om deze wel weg te halen, omdat ze nog zo jong is. Nu kan ze nog geen eitjes produceren.
Laat ze maar lekker de gang gaan dus hihi.

groetjes Lique

giovanni

yo

Laat ze gwn hun gang gaan dan
Oefening baart kunst zullen we maar zeggen:D

grtjs

ps: mooie valkjes ;)

Tink

hallo,

Tinky is de man en punky is de pop maar volgens ons is tinky nog te jong hij is van begin februari en punky is een klein jaar.

groetjes fulco

Annouschka

Hoi,

ja, jong geleerd is oud gedaan he :D

Nee, ik verwacht hier ook dat de kooi gaat schudden, Yoda is van eind januari en Chewy is ook een jaar oud nu en hij probeert haar al een tijdje te versieren en zij hem ook maar tot nu toe heb ik nog geen sex gezien.  Alleen een beetje kroelen en elkaar overal volgen.  Laat ze maar doen, ik denk trouwens niet dat ie (man) al voor bevruchting kan zorgen, of heb ik het mis???

Groetjes
Annouschka

Paul

Hoi Fulco,

Punky De lutino is het popje die zou al wel oud genoeg zijn maar Tinky het mannetje is nog veels te jong om een eitje goed te bevruchten die is pas 4 maanden dus.
Mijn laatste nestje daar was de man ook al vanaf 4 maanden bezig te wipwappen maar ik heb nog een half jaartje gewacht met het broedhok ophangen.
Dus gewoon hun gang laten gaan en hopen dat het popje geen eitjes gaat leggen want die komen toch nog niet uit nu.
Bij mij gingen ze ook pas eitjes leggen toen ik ze een broedhok gegeven had.

Groetjes, Paul

Tink

10 juni 2004, 14:24:59 #6 Last Edit: 10 juni 2004, 14:30:08 by Tink
hallo allemaal,

bedankt voor jullie reacties ik laat ze lekker hun gang gaan, ik ben alang blij dat ze het goed met elkaar kunnen vinden en dan komt de rest vanzelf wel toch!!  ::)

groetjes en bedankt fulco