7 augustus 2025, 04:39:11

Pikachu, Breezer en Kirlia

Gestart door Suzanne, 8 juni 2004, 21:57:09

« vorige - volgende »

Suzanne

20 juli 2004, 22:03:51 #45 Last Edit: 28 juli 2004, 13:26:21 by blozend_appeltje
Hoi,

Hier weer een foto van de kleine. Er zijn nu duidelijk pareltjes te zien. Maar ik snap er dus niks van hoe dat kan bij deze ouders.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Hoi,

Alles gaat goed met mijn schoonheid. Het zal niet lang meer duren voordat het jong gaat uitvliegen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat een plaatje heb je daar weer.
Is het een popje? Of weet je dat nog niet, ik bedoel uit de tabellen ofzo.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Leuk dat je reageert (tenminste nog iemand  :-/). Ik weet helaas niet of het een popje is (ook niet met de tabellen).

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Het is vakantie tijd, misschien dat er daarom minder wordt gereageerd.
Ik volg je dagboek en verhalen in iedergeval op de voet hoor, dus 1 vaste fan heb je al.... ;)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

:) :) :) (dat kon ik net ff gebruiken, aangezien ik me op het moment zwaar <piep> voel)

robentru

Hoi Suzanne,
je hebt meer fans hoor! :) :)
Groeten Rob & Trudy.

Suzanne

CitaatHoi Suzanne,
je hebt meer fans hoor! :) :)
Groeten Rob & Trudy.

Dank jullie wel  :)

Groetjes

Suzanne

Mandy

Het is een mooi valkje geworden hoor! ;)
En heb je al iemand voor Lucky?
Ik vind ze heel mooi, maar heb helaas echt geen plek. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Hoi Mandy,

Ik heb wel wat reacties gehad, maar tot nu toe is ze nog niet verkocht. Ik zie haar vader er niet meer op klauteren (wel een andere valk), dus ik kijk het nog even aan.

Groetjes

Suzanne

bogey

Hoi Suzanne,

Ik ben ff de weg kwijt.  Gaat het groeien zo snel joh
Is het valkie geelig met parels wat je in je handtekening hebt staan nu het ukkie wat je dagboek mee begon.?

In elk geval heeel mooi......

Daphne

Marianne

Hoi Suzanne,

Hoe is het met jou en jouw valkjes?
Je dip(je) weer te boven?
Ik hoop van wel in ieder geval......

Groetjes Marianne

Suzanne

15 augustus 2004, 21:13:28 #57 Last Edit: 15 augustus 2004, 21:13:57 by blozend_appeltje
Hoi Marianne,

Met de valkjes gaat het goed. Inmiddels is het jong verkocht, zoals je misschien al zult weten. Iemand op het forum heeft hem gekocht. Pendelaartje heet ze nu geloof ik.

Het dipje ben ik weer even te boven. Ben net een weekje naar Frankrijk geweest, dus dat was wel ff lekker.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

Hoi,

Er is hier weer het een en ander gebeurd. Pikachu (bijnaam Casanova) heeft gewapt met Kirlia en Snowy. Dit heb ik gezien voordat ik op vakantie ging. Bij terugkomst zie ik 3 valkjes in 1 nestkast zitten met 8 eitjes, waarvan 2 bevrucht. De rest van de eitjes is nog niet oud genoeg vermoed ik. Verder heb ik Jacco en Plukkie zien ruitenwissen. Plukkie heeft nu 4 eitjes in het kwartelhokje gelegd. Dit was een nestkast die ondersteboven stond. Die heb ik nu weer normaal gezet, omdat ik niet wil dat de kwartels er bij komen. Alleen nu zijn Jacco en Plukkie van slag af, en dus van de eieren af. Dus ik denk niet dat het wat gaat worden. Maar dat geeft niet. Het is hun eerste keer, en ik had nooit verwacht dat het wat zou worden met hen, aangezien Plukkie te tam was (ze is nu wel schuwer geworden) en Jacco een sukkeltje  :D.

Snowy:

Jacco:

Plukkie:

Voor de liefhebbers:

Dit is wat er uit de eitjes van Pikachu en Kirlia kan komen:

Mother: Pied Whiteface Cinnamon Pearl
Father: Pied Whiteface Split To {X1:  Cinnamon Pearl}

male offspring:
50% Pied Whiteface Cinnamon Pearl
50% Pied Whiteface Split To {X2: Cinnamon Pearl}

female offspring:
50% Pied Whiteface Cinnamon Pearl
50% Pied Whiteface

En dit met Pikachu en Snowy:

Mother: Whiteface Lutino
Father: Pied Whiteface Split To {X1:  Cinnamon Pearl}

male offspring:
50% Whiteface Split To Pied {X1:  Cinnamon Pearl} {X2: Lutino}
50% Whiteface Split To Pied {X2: Lutino}

female offspring:
50% Whiteface Cinnamon Pearl Split To Pied
50% Whiteface Split To Pied

Jacco en Plukkie geeft:

Mother: Whiteface Split To Pied
Father: Pied

male offspring:
50% Pied Split To Whiteface
50% Grey Split To Pied Whiteface

female offspring:
50% Pied Split To Whiteface
50% Grey Split To Pied Whiteface

Ik ben in ieder geval benieuwd hoeveel eitjes het uiteindelijk gaan worden bij die 3, en hoeveel er uit gaan komen. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes

Suzanne

robentru

Hoi Suzanne,
mooie foto's en ik ben blij te horen dat je hebt kunnen bijtanken. De tabellen met wat er uit ouders kan komen begrijp ik de jota van, zal het vast nog wel eens leren.
Je hebt echt wel prachtige valkjes.
Groetjes, Rob & Trudy.