16 augustus 2025, 05:56:20

Pikachu, Breezer en Kirlia

Gestart door Suzanne, 8 juni 2004, 21:57:09

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi Marianne,

Dat is idd wel jammer ja dat ik het niet weet. Er zijn er nl. pas 2 gereserveerd.

En wil je dan een bonte witmasker of een "gewone" bonte?

Greotjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Suzanne,

Dat zou mij niet zoveel uitmaken hoor, als het maar een man is.
Helaas kan je dat zo jong nog niet zeggen :-/
Ik heb hier namelijk 3 poppen en 2 mannen vandaar.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Henry

he marianne

nou ik dacht dat het zowel man als pop kon wezen.maar weet het niet voor de 100% he ik dacht dat ik dat had uitgrekend voor suzanne.maar je hoort het wel van suzanne he ik kan het ook fout hebben.

henry

Suzanne

Hoi,

Dat klopt, en dat is ook wat Marianne bedoelt. Daarom kan ze er niet eentje bij mij kopen, omdat ze 100% zeker weten een man wil.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai

mijn maakt het niet uit suzanne wat het wordt hihihihihih

gr essie

Suzanne

Hoi allemaal,

Het gaat lekker met de jongen. Het ene jong van Plukkie en Jacco heeft nu eindelijk beide oogjes open. Het ene jong heeft een donkerder geel kuifje dan het andere. Ik denk dus dat degene met het lichtere kuifje een cinnamon zal zijn (en dan kijk ik weer even richting Lique  ;))?

Bij 1 bonte witmasker beginnen de veertjes uit te komen, en ik mag een boon zijn als dat geen cinnamon is  :D. Of ze gepareld zijn weet ik nog niet.

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Ik vind je niet echt op een boon lijken :P
Het zal wel een cinnamon zijn, denk ik.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Suzanne,

Fijn dat het zo goed met de jongen gaat :-)
Het is altijd spannend om te zien wat voor kleur ze gaan krijgen he en je moet vaak zo lang wachten voor je dat pas weet.
Vaak na een paar nestjes met een koppel weet je ongeveer wat je kan verwachten maar zeker ben je nooit er kan altijd weer een verrasing tussen zitten :-)

Groetjes, Paul

Mandy

Hé Boon! :D

Laat nog eens wat nieuwe foto's zien joh, want ik durf het van de vorige foto's nog niet te zeggen hoor. Eerlijk gezegd zie ik daar nog geen cinnamon, maar in het echt is dat toch anders. Ik kan wel zeggen dat het plaatjes zijn! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Er is een bonte witmasker dood. Vraag me niet waarom, geen idee. Ik baal er ontzettend van. Nu heb ik nog maar 3 over van dit nest van 8. Gaat lekker maar niet heus. Van de overigen weet ik nu van 2 dat het bonte witmasker cinnamons zijn, en eentje volgens mij geen cinnamon. Met de "gewone" bont valkjes gaat het goed, hoewel ik ze nog steeds klein vind. En ik vind hun ogen zo groot in verhouding tot hun kop. Ik vraag me af of ze wel in orde zijn  :(.

Ik heb foto's gemaakt, maar ik moet nu weg en zal vandaag waarschijnlijk geen tijd meer hebben om ze te plaatsen.

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Dat klinkt niet veel belovend....
Kop op meid, waarschijnlijk valt het wel mee met de overgebleven kleintjes.
Ben wel benieuwd naar de foto's.

Groetjes Marianne

Joyce28

he potverdorie hoe kan dat zo in 1x he :-[
ik hoop dat het verders goed zal gaan

Suzanne

Hoi,

Dit zijn de 2 jongen van Jacco en Plukkie. De foto's zijn niet super duidelijk. Ik had nogal haast, vandaar.

Volgens mij is dit een cinnamon:

En dit is het andere valkje:

Vinden jullie ze er normaal uit zien? Ik heb telkens maar het idee dat de ogen te groot zijn voor de kopjes  :-/.

Groetjes

Suzanne

Lique

CitaatVolgens mij is dit een cinnamon:

Vinden jullie ze er normaal uit zien? Ik heb telkens maar het idee dat de ogen te groot zijn voor de kopjes  :-/.
Hoi Suzanne,

Ik denk wel dat de eerste een Bonte is. Geel kuifje, en een lichte slagpen.

Verder is het jong op de eerste foto wat aan de magere kant, dan lijken de oogjes inderdaad groter.

groetjes Lique

Suzanne

En hier foto's van de bonte witmaskers.

Dit is een cinnamon bonte witmasker:

Dit is heel duidelijk een cinnamon bonte witmasker:

En dit is een bonte witmasker, hoewel het lijkt alsof ik bij sommige veertjes toch wat cinnamon zie. Dus ben er niet 100% zeker van: