24 april 2024, 14:56:10

misty is thuis

Gestart door boezempje, 5 juni 2004, 18:44:21

« vorige - volgende »

boezempje

hallo

het is zover we zijn thuis met misty :)
de auto reis is goed gegaan misty was heel rustig in de auto.
ik had het dekseltje van het reis bakje open gedaan een beetje en mijn hand erin gedaan.toen kwam ze meteen op mijn hand zitten en heeft heel de weg geslapen op mijn hand :)
we zijn thuis gekomen de kooi stond al klaar voor haar.ik heb ze 5min vastgehouden en toen in de kooi gedaan,
toen heb ik micky en stormy los gedaan en stormy vloog meteen naar misty toe en zit er nu nog :)
stormy zit alleen maar te fluiten en uitsloven :Dleuk om te zien hoor,
micky zit boven op het keuken kasje en is er nog niet vanaf gekomen,die kijkt de kat uit de boom denk ik ::)
misty doet veel terug fluiten tegen stormy wel leuk hoor.
hier ff een paar foto's van misty.


boezempje

5 juni 2004, 18:46:10 #1 Last Edit: 5 juni 2004, 18:46:58 by boezempje
en nog een foto
deze kooi zit ze een paar dagen in tot ze is gewent en dan mag ze in de grote kooi.





Tara

Hoi Esther,

fijn dat je'm hebt! Gefeliciteerd!
Het is eigelijk best nog snel gegaan he ;-).
Ben benieuwd naar meer foto's!!!

Hoe is het gegaan bij Mandy??

Groetjes, TAra

boezempje

hai

ja tara het is echt snel gegaan.en ook alles goed gegaan gelukkig.
en bij mandy ook alles goed gegaan hoor.
ze heeft een prachtige tuin en super mooie valkjes :)en een prachtige hond.en een mooien papagaai.ben alleen ff de namen kwijdt van die lieve beesjes.je kijkt je ogen uit daar.echt mooi hoor :)


groetjes esther

Tara

Hoi,

nou de hond heet Paco en de Grijze Roodstaartpapegaai Chico, maar de valkjes zal ik niet kunnen zeggen :D.

Dat ze een mooie tuin heeft had ik al vernomen ja, wel leuk hoor! Ben blij dat je'r hebt, het ziet er een echt lief valkje uit zo :-).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Esther,

Fijn dat alles zo goed gegaan is ook met het vervoer.
Bij Mandy is het altijd heel erg leuk en je word er als een prins ontvangen he :-)
Ook de tuin en volliere vind ik daar heel erg mooi inderdaad :-)
Dat ie al op je hand slaapt is  erg gunstig dan is ze als niet bang van handen lijkt me.
Ik hoop dat je hem ook in huis snel op je hand kan hebben :-)
Heel veel plezier met je nieuwe kanjer.

Groetjes, Paul

boezempje

hai

even nog een stukje over misty.het gaat heel goed ook met de anderen valkjes.misty zit nu op de grote kooi.beetje rond te kijken en te slapen.stormy is hellemaal in love.
misty en stormy zitten steets aan elkaar te plukken en met de bekjes in mekaar leuk en ook een goed teken.micky is een paar keer komen kijken en dat was het wel weer voor vandaag :P




marianca.

Hallo Esther,

gefeliciteerd smak :-*smak :-*smak :-*.Leuk dat het allemaal zo goed gegaan is.Maar zie,nu zijn er 2 in love en een hangt erbij..toch een 4de ;).

Ik hoor het wel :D :D

groetjes
marianca

boezempje

hahahahahahh

jaja weet ik nog niet hoor :-/
maar alles gaat goed hier en stormy gaat ook nog naar  micky toe hahahahahah ;D dus of die 4komt weet ik niet hoor ;)

hier nog een foto van misty.

Tara

Hoi Esther,

wat is ze mooi he, en zoveel parels, echt prachtvalkje hoor, je bent vast trots op haar :-).

Groetjes, Tara

Joyce28

gefeliciteerd  :) ..............eindelijk,eindelijk heb je haar
Kan ook niet wachten totdat ik Misty haar zusje heb opgehaald  :P
en ze is helemaal niet wild he?ze blijft toch mooi rustig zitten of niet?
Nou ben benieuwd wanneer nummer 4 zich aandient  ;D

Speedy

Gefeliciteerd met Misty, wat leuk om te zien dat Stormy en Micky het wel goed kunnen vinden met elkaar.
Ja stormy zal zich zeker wel gaan uitsloven, en natuurlijk bij dat vrouwtje blijven die hem wel aandacht geeft, dus dat ze elkaar gaan kroelen is wel leuk.
Nou geniet maar van ze hoor.


Hier is inmiddels het wildkleurtje weg, ze is opgehaald vanmiddag door mensen uit Leeuwarden.

Groetjes,
    Trudie

boezempje

hai

dank je allemaal ;)
ben ook echt super blij :Pen wat fijn trudie dat je een kleintje kwijt bent.
ze zitten hier nu al met zijn 3 in de kooi gaat echt super goed.
ik hadt het niet verwacht hoor.misty is al aan het eten en drinken ;)met zijn 3 uit 1 bakje :oje weet niet wat je ziet.

Speedy

Ja leuk he, het kan ook heel gemoedelijk gaan hoor, maar je kan er ook een stoorzender bij hebben.
Ik heb het helaas nu met de mannetjes, als ik straks zie, dat ze niet meer bij elkaar kunnen, dan moet ik helaas 1 koppel weg doen.
Ze zitten nu al die tijd dat ze jongen hebben apart in een kooitje met hun broedblok.
De rest gaat heel leuk met elkaar.
Je moet het gewoon treffen met ze, en van jou zijn ze natuurlijk ook alle 3 vrij jong.
Het groeit lekker met elkaar op.

Groetjes,
    Trudie

boezempje

hai

ja dat klopt ze zijn alle 3 vrij jong en dan gaat het ook een stukje beter ja.
maar het zou jammer zijn trudie als je een koppel weg moet doen he :(
maar goed als het niet anders kan  :-/
ik hoop het niet voor je