23 mei 2024, 06:43:15

micky

Gestart door boezempje, 4 juni 2004, 15:07:51

« vorige - volgende »

boezempje

hai
micky mijn valkje wordt zoals jullie  meschien al weten steets achter na gezeten door stormy.want stormy vindt micky wel erg aardig.maar micky blijft weglopen voor stormy ???
komt daar ooit nog verandering in of blijft dat zo.

marianca.

Hallo esther,

Ik heb dat ook gehad in de kamervoiliere met nina en charly.Charly vind Nina heel aardig en knap :D :D,zijn witmaskers,maar Nina geeft de voorkeur aan Coco :(.Coco heeft al 2 dames nm Iza en Rosie.Maar wat gebeurde er nu vorige week....Nina en charly waren(doen het nog steeds)kippie aan het doen ;D.Ze zitten of konden mekaar al enkele maanden en Nina vond Charly maar niks..en kijk nu...het grote wonder is geschied,ze zijn een koppel :D :D.
Ze mogen wel nog geen kuikentjes op de wereld gaan zetten om dat ze beiden erg jong zijn.Dus,ze moeten wachten tot ze toch wel redelijk volwassem zijn :D :D.

Dus,zo zie je maar...soms wil het uiteindelijk toch wel lukken ;)


groetjes
marianca

Paul

Hoi Esther,

Dat kan altijd veranderen hoor zeker als ze in de broedstemming zijn trekken ze veel eerder naar elkaar toe.
Ik heb hier Roxy die smoorverliefd is op Stan maar Stan moet niet echt veel van haar hebben.
Maar ze hebben wel samen een nestje groot gebracht en dat ging heel goed toen met die twee.
Het blijft dus gewoon afwachten maar hoop is er altijd.

Groetjes Paul

boezempje

hai paul

oke dan moet ik maar ff afwachten.ze maken geen ruzie gelukkig dat is ook al een goed teken toch :)