5 mei 2025, 16:46:47

Door de hond gepakt

Gestart door Olga en Hans, 29 april 2004, 20:50:43

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Olga,

Ik bedoelde ook Tjico hoor maar die naam zat denk ik in mijn gedachten uit een vorig bericht wat ik gepost had :-)
Het is al een heel goed teken als ie nu al met zijn gewonde pootje op je vinger gaat staan dan gaat het echt de goeie kant op hoor :-)
Met een weekje loopt ie weer als een kiviet :-)

Groetjes, Paul

Olga en Hans

Hallo,

We zijn nu 2 weken verder, nadat het verband van Tjico z'n pootje is af gegaan. Hij loopt goed op het pootje, maar z'n teentjes zijn nog wat stijf. Ook met klauteren gebruikt hij dat pootje niet echt en trekt hem nog op als hij op een stok zit en zo valt hij er wel eens van af. :-/ 't Is anders dan dat hij op 1 pootje slaapt.
Na een week ging dat nageltje wat recht omhoog staat, weer bloeden. Gelijk Dr. Feld gebeld en die zou me na het avondspreekuur terug bellen, dat werd tegen half 12 's avonds. We lagen al lekker te slapen, maar ik vond het erg fijn dat hij toch terug belde. Volgens hem komt het allemaal weer goed.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Paul

Hoi Olga,

In elk geval een gerust gevoel als dr Feld terugbeld en zegd dat het weer goed gaat komen.
In elk geval staat het pootje wel weer goed recht en kan hij het wel weer wat gebruiken.
Als je er niks aan had laten doen was dat echt niet zo goed gegaan als nu hoor dan had ie nooit meer wat gekund met dat pootje.
Ik denk gewoon dat je moet afwachten en dat het vanzelf weer goed komt nu :-)
Dr Feld weet in elk geval waar ie over praat en als ie zegt dat het goed komt kan je daar op vertrouwen.

Groetjes, Paul