3 valk parkieten  weet niet welk geslacht

Gestart door morning, 31 mei 2004, 00:04:16

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

mmm, mss zouden ze dan zeggen gele valk, ik zou meer de neiging hebben om witte valk te zeggen,omdat dat toch de belangrijkste kleur van de lutino is.

SDC:D

BoBCHIC

De derde kan toch lutino zijn, die hebben toch ook een gele kuif?

Hoi,
Ik wil heus niet zeggen dat jullie niet weten hoe een lutino eruit ziet!!!! :(
Stijn schreef dit hierboven met een vraagteken, vandaar dat ik ook reageerde!
En ik zeg ook altijd een WITTE valk met een gele kuif.
Maar Theetje heeft gelijk....... :)

Groetjes

morning


morning

er komt nog eentje met alle drie  oke groet morning

Joyce28

31 mei 2004, 17:37:34 #19 Last Edit: 31 mei 2004, 17:39:45 by Joyce28
het is geen denderende gele kuif,maar hij lijkt als 2 druppels water op mijn wildkleur pop,dus dat is een vrouwtje ;)

die daarachter lijkt me ook een popje

Tara

Hoi,

wat maakt het uit, gele valkparkiet, witte valkparkiet... Ik zeg gele omdat met witte vaak alles door mekaar staat, zoals veel op marktplaats, men weet de mutatiebenaming niet en zegt witte valkparkiet, en sommigen zouden denken albino, terwijl als ze dan een kijkje nemen, het een lutino is, daarmee dat ik ze gewoon geel noem, maar dat maakt toch niet zoveel uit zeker ...

Hoe oud zijn je valkjes ongeveer Morning? Die eerste ziet er een mannetje uit als ie nog jong is, die erachter wss een popje, maar ik vind de foto wat donker, ik ben benieuwd naar die andere.

Groetjes, Tara


Tara

Hoi,

het geslacht lijkt me nog wat onduidelijk nu, hoe oud zijn ze?

Volgens mij zijn dit alledrie wildkleuren ..

Groetjes, Tara

morning

de vale  is nu 1 1/2 jaar en die andere twee zijn al ouder  heb ze overgenomen ik zelf schat dat ze tussen twee en ouder zijn

groet morning

ikkie

volgens mij zijn het drie popjes als ik zo naar de kopjes kijk :-)
Twee zijn wildkleur en de derde lijkt wel wat lichter en de kleur kan anders zijn op de foto dus dat kan wel cinnamon zijn zoals jullie al eerder dachten.

ikkie.

Henry

als het allemaal wildkleur valkjes zijn en ze zijn ouder als 1 jaar zijn zijn de mannetjes met een gele kop en als ze niet echt geel zijn dan zijn het vrouwtjes.


henry en de valkjes

morning

 ::) okee bedankt   dan heb ik dus drie poppen  thnx iedereen

ikkie

Hallo Morris,

Ik zou nog even de reacties van de rest afwachten maar ik denk het zover ik nu kan zien aan de foto's.
Als je valkjes geel in de staart hebben betekend dat na 2 jaar bij een wildkleur dat je zeker 100% een popje hebt.
En zo te zien zijn er twee zeker wildkleur.

Groetjes van ikkie

Tara

Hoi Ikkie,

mijn cinnamon popje is echt veel lichter van bruin, bij wildkleuren heb je ook meerdere versies, de ene is wat donkerder dan de andere ...

Volgens mij zijn het ook alledrie popjes, als je zo de leeftijd bekijkt ..

Groetjes, Tara

morning

 8) bedankt voor jullie hulp  morning