18 april 2024, 18:13:32

foto s

Gestart door marianca., 29 mei 2004, 16:22:12

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo paul,

Je schrijft uploaden,hoe gaat dat dan?Als je de foto meteen geplaats wil hebben en meerdere tegelijk moet je ze dan niet kleiner maken :-/.

Het si zoals joyce zegt,ook ik ben A-technisch :D :D.Laat ik zeggen,het lukt me wel maar ben wel een hele dag bezig.

Dat infra zal ik ook eens proberen.

groetjes
marianca

Paul

Hoi Marianca,

Ik ben even een hele uitgebreide beschrijving aan het maken met plaatjes erbij van hoe dat werkt.
Dan moet het zeker lukken :-)
Ik ga hem zodadelijk posten als ik alle plaatjes goed heb gemaakt.

Groetjes, Paul

marianca.

Hallo paul,

Heel lief van je,alvast bedankt :-*Zo leer je het beter dan als je alles moety uitzoeken :).

Groetjes
marianca

Paul

Hoi Marianca en anderen,

hier even een cursus uploaden van foto's :-)

Klik bovenaan op de pagina op de button upload zoals op de foto.


Je krijgt dan dit scherm en klik hier op bladeren zoals omcirceld.


Je krijgt dan een scherm waar je de foto aan kan geven die je wilt uploaden voor in je berichtje.
Als voorbeeld upload ik hier voliere290504.jpg


Klik dan op openen en je krijgt het volgende scherm.


Klik nu op de balk verstuur het plaatje naar de www.valkparkiet.com

Je krijgt dan het volgende scherm.


Je klikt op copieer de link van de foto en de balk word blauw zoals op de volgende foto.


Klik met je rechtermuisknop op de blauwe balk en kies copieren (copy).

Je opend nu een bericht waar je de foto in wilt zetten.


Je klikt dan in je bericht waar je de foto wilt hebben met je rechter muistoets en je klikt dan met je linker muistoets op plakken (paste)
Je ziet dan een soort gelijke regel als in het voorbeeld met [ img] ervoor en [ /img] erachter.

Als je nu het bericht verstuurd komt de foto er keurig in te staan :-)


Als je meerdere foto's wilt hebben in je bericht kan je het beste eerst alle foto's uploaden en de plek van de foto's eerst in het kladblok neerzetten dan kan je alles in je bericht plaatsen daarna.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Groetjes, Paul

marianca.

Hallo paul,

Het lukt zo niet,zegt steeds JPG gif of zoiets.Wat nu?

groetjes
marianca

Paul

Hoi Marianca,

Wanneer zegt ie dat is dat als je de foto aanklikt?
Je moet naar het mapje gaan waar je foto''s staan en daarin de juiste foto aanklikken dat moet zo lukken.
Ik had de foto op het bureaublad staan maar soms moet je even naar een andere map gaan.
Dat jpeg of gif klopt wel dat zijn de fotobestanden die je kan uploaden.

Groetjes, Paul

marianca.

Hallo paul,

Sorry,mijn pc hing helemaal vast >:(.
Hij zegt dat als ik het bericht ga verzenden.Heb alles gedaan zoals jij het beschrijft,heel makkelijk trouwens zoals jij het uitlegt..ben jij leraar? :D.
Dus,als ik alle stappen heb gedaan en klik dan Post geeft ie aan dat het een jiff-giff bestand is en dat het niet gaat.Jij hebt staan achter je foto img...zou dat het zijn?

groetjes
marianca

marianca.


marianca.

Hallo paul,

Yesssssss,gelukt :D.Ik deed het in de balk plaatsen bij bladeren(dom he) :D.Ik zat net ff rustig nog eens alles door te lezen en zag staan dat het bij het bericht moest..hehe!
Heb alles gescand dus bewaar het  :).Denk wel na 100x proberen dat ik het nu weet :D.

Nogmaals bedankt en voor dadelijk welterusten

groetjes
marianca

Paul

Hoi Marianca,

Goed dat het gelukt is zeg :-)
Dit werkt in elk geval beter dan de andere maniet het is alleen even wennen.
En je kan meerdere foto's in 1 bericht zetten :-)
Dan gewoon eerst alle foto's uploaden.
Als je 2 keer internet explorer opend kan je in een je bericht typen en in de ander de foto's uploaden dan kan je ze steeds in je bericht zetten :-)
En nee ik ben geen leraar maar vind het wel leuk dit soort dingen uit te leggen :-)

Groetjes, Paul

luukluuk

Hoi Paul
dan heb ik ook nog een vraagje
ik wil zo graag een andere foto onder mijn bericht hebben als handtekening
maar daar snap ik ook niets van ??
ik weet dat je naar profiel moet gaan en dan zie ik ook waar hij staat de oude ,die moet je weg halen en dan ????
kopieeren en plakken
maar mijn foto,heeft bv de naam alleen van koppie ?of vogel ?
hoop dat je dit ook een keer kan uitleggen ?
gr Margot

Suzanne

Hoi Marianca,

Leuke foto's joh. En wat krijgen ze een mooie kooi zeg, wauw!

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.