19 mei 2025, 23:50:00

Niet wat wij dachten!!!

Gestart door Jill, 21 mei 2004, 22:21:23

« vorige - volgende »

Jill

Hallo allemaal,
Ik heb nu sinds een klein jaar een valkparkiet. ("Pietje")
Erg leuk....
Maar hij deed zo nu en dan érg gek.
Hij opende zijn snavel, maakte zijn nek lang en probeerde zo hoog mogelijk te komen met zijn kopje.
Het leek voor mij erg op lucht happen en aangezien hij het steeds vaker ging doen tóch maar ff naar de dierenarts!
Eenmaal daar deed hij het natuurlijk niet en zij wist niet wat ik bedoelde of wat het dan ook maar zou kunnen zijn.
Thuis deed hij het natuurlijk weer dus heb ik het opgenomen.... dat meegenomen en laten zien.
De dierenarts begon meteen te lachen
(heb ik weer dacht ik...???)
Het was een soort van 'zelfbevrediging' zei ze.
Verder was Pietje helemaal gezond, wel wat aan de dikke kant, maar dat is zo verholpen, tóch!
En qua bevrediging laten we hem lekker zijn gang gaan....!!!

Jill

Paul

Hoi Jill,

Zoals jij het beschrijft klinkt het ook als gapen en uitrekken want ik zie een valkje dat hier ook wel eens doen.
Ik heb ook wel valkjes die zichzelf een plezier doen om het netjes te zeggen  :D
Maar dat doen ze toch anders een doet dat op mijn hand en de ander op je hoofd  :D
Maar het is gelukkig niks erg wat je valkje doet dus :-)
Dat is in elk geval een hele opluchting.

Groetjes, Paul

Joyce28

haha,ik herkende het ook gelijk met mijn wildkleur
dat kan echt wel een minuut aanhouden he,een lange nek maken en heel raar gapen,lijkt inderdaad erg op lucht happen

goh,zelfbevrediging,wist ik ook niet ::)  :)

Stijn dc

hoi

ze moeten het toch op de een ofandere manier doen he :)

Nee, fijn dat je nu toch weet dat er niet s aan de hand is, want voor hetzelfde geld was het toch iets geweest, en kon ie er mss aan sterven.

SDC:D

Suzanne

Hoi,

Klinkt mij ook als gapen. Ik zie dit regelmatig bij mijn valkjes. Maar hoe die dierenarts nou komt bij zelfbevrediging  ::).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

giovanni

:D Wat moet die DA gelachen hebben:D
grappig voorval, jah:P
Bij de mijne heb ik het nog nóóít gezien, mss komt dit nog wel es:P  

grtjs

Ellen

Zal inderdaad wel met zelfbevrediging te maken hebben.
Gapen ziet er net even anders uit.
Hier doet het mannetje het ook regelmatig.
Zo zie je maar weer, die kerels ook altijd.......... :D