29 april 2024, 16:13:27

het begint weer!

Gestart door Irene, 23 mei 2004, 18:14:55

« vorige - volgende »

Irene

 :) :) Morgen komt ons draakje weer naar huis! We gaan Rudie morgen ophalen bij Lique en Peter; hopelijk heeft hij goed geleerd van de anderen dat dat agressieve gedrag niet hoeft :-/. We hebben hem zo gemist; was zo stil; vanaf morgen weer lekker naar zijn babbels luisteren. Wie weet kent hij wel nieuwe liedjes  ;D Ben heel benieuwd hoe hij zal reageren; valt hij direct in zijn oude gedrag, en wat vindt hij van Pebbles en andersom? We mrken het wel!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Paul

Hoi Irene,

Wat fijn dat Rudie morgen weer terug komt :-)
Ik hoop dat ie bij Lique een beetje uitgeraast is en dat ie weer heel lief zal zijn bij jullie thuis.
Veel succes morgen.

Groetjes, Paul

Marije

En, en, en????????
Kben zoooooooww benieuwd!!!! :D

Lique

Hoi allemaal.

Gisteren hebben Fred en Irene Rudie opgehaald.
Alleen komt hij vandaag weer hier. Het gaat niet goed, hij neemt gelijk zijn oude gedrag aan.
Hier was het een schatje, maar als hij in zijn eigen ongeving komt, is het mis. Ik vraag me toch af hoe dat komt, want dat was bij Punky ook zo.
Hopelijk blijft het hier goed gaan, anders zal hij naar de voliere gaan.

Fred en Irene, sterkte :-/

Suzanne

Hoi,

Jeetje wat jammer zeg. Dat is dus echt niet fijn voor hen. Ik hoop dat het toch nog goed gaat komen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marije

Ach, wat ontzettend k u t!!!!!!!!!
Ik had echt voor jullie gehoopt dat alles goed zou gaan..... :'(
Heel veel sterkte......

Paul

Hoi Irene en Lique,

Wat jammer dat het niet goed gelukt is met Rudie :-(
Kan het niet zijn doordat hij een ander valkje ziet wat hij wil verdedigen?
Het blijft in elk geval heel raar dat ie bij Lique zo lief is en bij Irene zo gek doet.
Ik hoop dat het toch nog goed komt met Rudie.

Groetjes, Paul

Irene

Hoi allemaal,
zoals jullie uit het verhaal van Lique al hebben kunnen opmaken, is de thuiskomst van Rudie niet fijn verlopen.  :-/
We hadden een beetje de hoop dat hij opnieuw hier zou moeten wennen, dat was wel gunstig, maar dat verliep dus anders! De voordeur was nog niet open of hij herkende het al meteen. Gijs fluiten en hij antwoorden, dat was wel lief om te zien. Maar in zijnkooitje (hadden hem even apart gezet) begon hij al vrij snel te blazen en te "hakken" als we er voor stonden. Ach dachten we nog, komt vast omdat hij even van slag is, door de autorit en zo! Zaterdag ochtend met z'n drietjes eruit; hij vond het wel gezellig dat Pebbles er bij zat! Ik leuk foto's maken! En hij vloog direct naar zijn vaste plekjes; hoezo wennen?! ;D En wij genieten van 3 vliegende vogels door het huis ;D.
Na een half uur gaat hij bij Fred op zijn hoofd zitten en uit het niets bijt hij Fred zo in zijn voorhoofd!!!! :o :o dat bloed nogal snel en heftig en het was meteen precies zoals een tijd geleden!!!! Wat was ik overstuur zeg :'(!! We hebben meteen Lique gebeld en gevraagd of hij dar weer terug mocht, want dit is niet leuk! En ook niet bevordelijk voor je relatie als je allebei iets anders reageerd op zo'n voorval! :-/
Gelukkig mocht hij daar weer naartoe, dus wij hup weer met de auto naar Zwolle. Daar sipjes aangekomen vloog meneer meteen weer naar "zijn" kooi en begon te kletsen als of e niets gebeurd was; het spook! Na een hele tijd gezellig daar gezeten te hebben, met frans en de kinderen die er toevallig ook waren zijn we niet met lege handen naar huis gegaan! We hebben er weer een nieuw vriendje bij : Punkie! Een wildkleurmannetje dat daar nog zat! Wat een scheetje; en wat een babbels. Anders dan Rudie en dat is ook goed, anders ga je steeds vergelijken en dat moet ook niet! Het is echt een lieverd. Dus nu bestaat onze gevleugelde vriendjesgroep uit Gijs, pebbles en Punkie!
In mijn dagboek, waarvan ik de naam dus even opnieuw moet aanpassen kun je verder lezen hoe het gaat. ook daar zal ik even foto's plaatsen van mijn nieuwe kroost!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Marije

Ow, da's wel weer leuk!
Je had cker even een opkikkertje nodig! :D

Groetjes en sterkte,

Irene

hier een paar foto's van het tuig ;D. Punkie went al aardig. Al sneller dan Pebbles ;D ;D
Zijn het geen scheetjes?










groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


suus

Hoi Irene,
Wat een lekker eigenwijs schatje is Punkie zeg!! Maar de andere twee zijn ook errug mooi.
Om eerlijk te zijn, was ik helemaal weg van  jullie "ladder" die jullie daar hadden hangen, Het lijkt aan de gordijnrails te hangen?? is dat stevig genoeg?
Nou heel veel plezier met jullie 3 tal!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Paul

Hoi Irene,

Jammer dat het met rudie weer helemaal verkeerd ging.
In elk geval zit ie bij Lique heel erg goed dus dat is een troost.
En een nieuw valkje erbij is ook wel weer heel erg leuk natuurlijk.
Je zal zien dat niet alle valkjes zo zijn het gebeurd normaal niet zo vaak dat ze zo zijn als Rudie gelukkig.
Veel plezier met Punky.

Groetjes, Paul

Marije

Wat een scheet zeg!
Het lijkt wel alsof ie een beetje parreltjes op z'n buikje heeft....??
Veel plezier met je tuig! :P
Groetjes,

Irene

halo allemaal,
 :) wat een scheetjes hebben we toch in huis; heel anders dan met Rudie, alhoewel dat ook nogsteeds een schat is hoor, maar ja.. :-/.
Suus, die leuke trap hangt idd aan de gordijn rails, hangt er prima hoor,. Onze valkjes worden wel verwend, maar zo erg dat ze door de trap zakken nog niet hoor ;D ;D ;D.
Dank je voor de complimenten ervan ;D hij hing net toen die foto gemaakt werd; fred heeft hem samen met Peter gemaakt; van eigen inspiratie ala zwolle :D ;D. Dus daar mogen je complimentjes heen!
Hier nog ff een foto van onze twee nieuwste schatjes;kun je meteen weer zien hoe goed het gaat!



groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Marije

Wat een mooi valkje is Pebbles zeg!
Ik ben d'r helemaal verliefd op..... :D
Groetjes,