22 juli 2025, 00:49:17

het begint weer!

Gestart door Irene, 23 mei 2004, 18:14:55

« vorige - volgende »

Lique

Nounou

Irene, ik hoop dat je goed verzekerd bent....... :D :D

Rudie was net met alle andere valken aan het vliegen.
Heel leuk en aardig, maar op een gegeven moment belandt hij in de bos met bloemen.
Deze had ik van Frans gekregen.
De bloemen stonden op een kristallen vaas. Die heb ik gekregen van mijn oma, toen ze nog leefde.

De vaas met bloemen valt op de grond (grindvloer) en alle valken in paniek, vliegen er nog een paar tegen de ramen aan....

De vaas is gelukkig niet zo beschadigd hoor (was maar een grappie over het verzekerd zijn hihi).

Ik probeer Rudie op te pakken, wil hij mij bijten :o
Dus ik pak hem met 2 handen, gevaar voor mijn eigen leven ;D ;D :D en zet hem in de kooi, want dat gedrag tollereren we niet hier.
Hij zit nu helemaal alleen in de kooi, zonder aandacht, zonder valkjes, en het bevalt hem maar niets.
Ach, over een paar uurtjes gaan de valkjes er ook weer in, dan is hij neit alleen meer, en zal ik ook weer lief tegen hem doen ;) ;)

marianca.

Hallo ligue,

Nou zeg,was heel wat he :D :D :D.Krijg je ff een logeetje ligt je mooie kristallenvaas op de bodem :D :D.
Maar gelukkig is alles goed gedaan en heeft Rudie weer straf,zelf schuld he :D :D.

groetjes
marianca

Irene

:o :o :o ::) ::) ::) hoi Lique....,
eh.. ja meneer voelt zich gewoon thuis denk ik!
Wat een schaap zeg! Lekker lomp vliegen en dan die mooie vaas op de grond smijten! Schaam me dood; heeft hij hier niet geleerd hoor!!!
En dan nog bijten ook; hij zal het zeker niet leuk vinden om alleen te zitten terwijl de anderen vliegen; vond hij hier ook al niet; maar eigen schuld, dikke bult! hahahahaha, sorry moet er wel heel erg om lachen, hahahahaah, zie het al weer helemaal voor me!
Wat een boef! Je hebt hem zeker al per post weer terug gestuurd ;D ;D? Stuur de schadeclaim maar door hoor!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Lique

Hoi Irene,

Hihi, ja het is ook wel een heel grappig verhaal.
Maar ik ben waarschijnlijk de enige hier in huis die erom lacht, Rudie zit nu heel zielig te zijn in de kooi, en alle valkjes krijgen aandacht, behalve hij hahahahah.

Maar er is niets kapot hoor, er zitten een paar puntjes in, omdat hij op de grond gevallen is, maar ben al blij dat hij niet kapot is gevallen hihihi.

groetjes Lique

Irene

::) hoi Lique,
hangt de vlag er nu bij? Is de leeuw weer getemd? Had hij je trouwens echt hard gebeten? Of kreeg hij daar de kans niet voor ;D?
groetjes, Irene

Paul

Hoi Lique,

Wat een sloper is die Rudie zeg  :D
Ik denk dat bij Irene thuis alles Rudie proef is en de vazen van rubber dan kunnen die niet stukvallen :-)
Maar hij doet het natuurlijk niet expres het was gewoon een onhadig ongelukje van hem.

Hoi Irene,

Leuk dat je er eentje bij hebt nu en ook fijn dat ie gelijk zo lief is :-)
Jullie zullen zeker veel plezier aan die kleine beleven denk ik.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Irene,

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje. Ik volg het verhaal op de voet hoor, maar reageer niet altijd  ;). Ik vind het in ieder geval echt te gek van Lique dat ze dit voor jullie doet. En ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Irene

Hoi allemaal,
wat lief dat jullie allemaal nogsteeds zo meeleven, doet ons echt goed.
met de kleine gaat het erg goed; ze is echt een schatje; waar je haar neer zet, daar blijft ze lekker zitten, totdat ze zin heeft in trosgierst!!! Een heerlijk valkje dat er prachtig uitziet. Helaas kan ik even geen foto's maken en plaatsen, dus jullie zullen mij op mijn woord moeten geloven! hahahah! Ze heeft inmiddels een naam: Pebbles!
Ik blijf jullie op de hoogte houden!
groetjes, irene

Henry

he irene

nou wat is rudy een vrijdoos zeg als je hem even op een verkeerde plek aait ooo wat wordt hij dan boos zeg :D
maar is wel een mooi valkje hoor irene ik heb hem gisteren veel aandacht gegeven.

henry en de valkjes

Irene

hoi henry,
je tempramentvol valkje is het he? hij valt wonderbaarlijk gewoon op, met zoveel anderen. Maar het is wel een lekker ding hoor! We missen hem dan ook verschrikkelijk en hopen hem weer snel thuis te hebben. Snap je nu hoe stil het bij ons thuis is, nu je hem gezien en gehoord hebt
groetjes, Irene

Irene

hier een foto van Pebbles. Deze is nog gemaakt bij Lique thuis.
Wat een scheetje he? :-* :-*

groetjes, irene

Irene

En hier is een "verse" foto van Pebbles ;D; helemaal zelf verkleind en  geupload ;D ;D. Knap he?

groetjes, Irene

Lique

Hoi Irene,

Wat een lekker ding is ze toch ;)
Ik ben blij dat ze het zo goed heeft bij jou.
Vanaf vrijdag a.s. heeft ze nog een vriendje erbij, genaamd: RUDIE :P

tot vrijdag.

groetjes LIque

Henry

he irene

nou wat wordt het een gezellige boel zeg vanaf vrijdag he :D
en nu maar hopen dat rudie braaf blijft he maar dat denk ik wel ;)

henry en de valkjes

Paul

Hoi Irene,

Pebbles heeft echt een heel mooi koppie :-)
Wel fijn dat het uploaden nu ook werkt dat is zeker een diploma waard  :D
Ook fijn dat Rudie weer terugkomt ik hoop dat ie een beetje is opgevoed nu en dat ie zich ook beter gedraagd.

Groetjes, Paul