28 maart 2024, 22:28:41

Ze zijn dood

Gestart door Suzanne, 6 mei 2004, 11:18:35

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi allemaal,

Dit keer was ik te laat bij het nest van Gizmo en Kiki. De 3 lutino's zijn dood  :-[.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

6 mei 2004, 12:32:15 #1 Last Edit: 6 mei 2004, 12:32:31 by Marianne
Hoi Suzanne,

Wat vreselijk dat ze het niet gered hebben.
Je hebt erg je best gedaan.
Valkjes zijn hard wat dat betreft, ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn albino, het eerste jong dat uitgekomen was. Die verstootte ze ook steeds, en ik elke keer maar weer onder de ouders leggen. Hij heeft 5 daagjes geleefd.
Ik had gehoopt dat die van jouw het wel zouden redden.
Heel veel sterkte ermee.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Hoi Suzanne,

jee wat erg zeg :-(. En je had zo je best gedaan ... Ik vind het gwn vreselijk, heel veel sterkte hoor!

Groetjes en :-*

Sterkte :-(.

Stijn dc

hoi

wat een vreselijk nieuws. Je hebt echt zo je best gedaan. Maar je zal wss nooit weten wat de reden is geweest van het verstoten. Mss was er iets mis met de jongen, en werder ze daarom verstoten, alhoewel me dat onwaarschijnlijk lijkt, omdat er drieverstotenwerden.

SDC:D

Raikiri

Hoi Suzanne,

Wat vreselijk dat ze het niet hebben gered.... En je hebt ook nog zo je best gedaan :( :'( Heel veel sterkte in ieder geval!

Groetjes Quynh-Nhi

Cheers, Quynh & Raikiri~

Suzanne

Bedankt allemaal voor de lieve reacties!

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

giovanni

hellow Suzanne

wat erg zeg, wat er met je lutino's is gebeurt :(
3dan nog wel:( maar je hebt gedaan wat je kon, dus kan je  er ook niets aan doen dat ze dood zijn :-/

grtjs