24 april 2024, 12:35:14

Koppiekroel

Gestart door Vogellovertje, 24 april 2004, 22:12:04

« vorige - volgende »

Vogellovertje

Ik mag Spooky wel kroelen..
Maar wel op de goede plek in zijn nek anders bijt hij!
De rest van onze valkies niet ..
En die van jullie?
Groetjes loraine spooky en de rest

Tara

Hoi hoi,

ik kan zeggen dat mijn Malaia wel de ganse dag zou willen kroelen als ik 'm bij me heb hahah, hem mag'k overal kroelen :-).

Groetjes, Tara

Vogellovertje


XxLindaxX

Ja mijn Valkje wil het liefste de hele dag gekroeld worden. Maakt niet uit waar :)

groetjes Linda

Paul

Hoi Laraine,

Ik heb er meerdere die het leifste de hele dag gekroeld worden.
De ergste kroelers voor mij zijn hier Stan, Roxy en Hedwig die mag ik zowat overal kroelen.
Taco mag ik alleen soms op zijn kopje kroelen.
er zijn er nog een aantal die ik wel kan kroelen soms maar niet de hele dag door gelukkig anders heb ik echt handen te kort  :D

Groetjes, Paul

Britt

smokie houd ook van kroelen het meest op ze kop en in ze nek maar gaat op zijn borstkassie ook lekker vinden..


(hou er wel rekening mee dat spooky nog heel jong is he)

Vogellovertje

hoi hoi

Spooky is gek op kroelen dan gaat hij ook zacht piepen...
Als ik mijn hand in de voliere doe gaat hij er al klaar voor zitten!
hij doet dan lekker zijn oogjes dicht en gaat met zijn kopje tegen je gezicht aanliggen...
heerlijk vind hij dat...
Een dag niet gekroelt is een dag niet geleeft.....!

kuz en kroel van loraine en spooky

ziralioness

Ik heb 2 dames, die er niets van willen weten, en 2 heren, die het heerlijk vinden. Ricky was de eerste die bij me kwam die zich wilde laten kriebelen. Daarna volgde ineens Nina, die nu de grootste kroelvogel van allemaal is. Als hij in een goed humeur is mag ik hem overal kroelen. Zijn voorkeursplekjes zijn in zijn nekje, langs zijn wangetjes (ongeveer waar het oor zit) en onder zijn kinnetje. Over zijn borst of veren aaien mag soms ook, als ik dat maar rustig doe.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

Ik heb hier een heer en 2 dames die kroelen helemaal te gek vinden. Als het aan hun lag moet ik ze de hele dag kroelen.

Einstein is er niet gek op. Die vraagt alleen aan Coco om een kroelbeurt. Coco geeft die vaak niet.

Met z'n 3en heb ik mijn handen, neus en tenen al vol aan  :D :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

 :D :D :D
 Dat beaam ik. Alleen ik heb 1 valkje (over een poos komt er een tweede bij)  Maar dan heb ik nog genoeg ledematen e.d. over om te kroelen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

grietje

Onze Falco vind het ook heerlijk om te kroelen, maakt niet uit waar hij lijkt alles goed te vinden als ie maar bij ons mag zijn.
hij is nog zeer jong een week of 12 denk ik en nog maar 2 week bij ons. en nu al niet meer bij ons weg te slaan, :D

een echte schat is het.

Sil_en_Chino

hmm Chino houd er niet zo van :-[
jammer maar helaas... :(
af en toe een kriebeltje over zn rug of in zn nekje vind ie prima maar op zn borstje moetje echt niet hebben... :o