29 maart 2024, 00:08:57

Loky

Gestart door Lique, 25 augustus 2002, 05:21:27

« vorige - volgende »

Lique

25 augustus 2002, 05:21:27 Last Edit: 27 augustus 2002, 04:11:40 by Angelique
[shadow=beige,left,300] Hey,

Loky is here!
Velen weten wie ik ben, ja dat kan natuurlijk ook niet anders, ik ben beroemd  ;)geworden door mijn vleugel, nouja eigenlijk, halve vleugel :-/. Ik ben een mooie cinnamon pop van 3 jaar oud, tenminste dat staat op mijn ring, dus het zal wel kloppen :-/. Sinds eind juni dit jaar, ben ik een trotse  8)moeder van 2 kleine hummeltjes, Phoebe en Baloo. De deugnieten. Maar wel erg lief, want ze knuffelen mij ook, en ik hun natuurlijk. Omdat ik een echte mams ben :P, zorg ik ook dat ze goed terecht komen. Als hun op de hoge stok gaan zitten, ik ook, als hun willen vliegen, ik ook. Alleen ik vergeet  :'(wel eens dat ik niet kan vliegen, dat is jammer natuurlijk, maar ach, ik kom altijd wel weer op mijn pootjes terecht ;D.

Vleugeltje van Loky [/shadow]  

Lique

[shadow=beige,left,300] Hey,

Loky is here, again!
Het gaat heel goed met mij, vooral sinds dat mijn nieuwe vriendinnetje hier is komen wonen, Sammy.
Ik kan goed met haar overweg, misschien ook wel omdat Sammy ook in of op de kooi zit, net als ik. We hebben dezelfde hobbies, knuffelen, poetsen, wassen, en eten natuurlijk. Wel gezellig hoor, we mankeren allebei wat, ik met mijn halve vleugeltje en Sammy die bijna blind is, het heeft wel wat zo.
K.C. ziet me niet echt staan de laatste tijd, en ik doe nog wel zo mijn best om in de smaak te vallen, maar helaas, hij moet het alleen nog maar van P.D. hebben. Ik ben wel mooi, daar ligt het niet aan, want mijn zoontjes, Phoebe en Baloo, lopen mij de hele dag te versieren. Ach, straks als het weer lente wordt, dan vindt hij me vast wel weer leuk.

Vleugeltje van Loky [/shadow]  

Lique

[shadow=beige,left,300] Hey,

Loky is here, again!
Het gaat heel goed met mij, vooral sinds dat mijn nieuwe vriendinnetje hier is komen wonen, Sammy.
Ik kan goed met haar overweg, misschien ook wel omdat Sammy ook in of op de kooi zit, net als ik. We hebben dezelfde hobbies, knuffelen, poetsen, wassen, en eten natuurlijk. Wel gezellig hoor, we mankeren allebei wat, ik met mijn halve vleugeltje en Sammy die bijna blind is, het heeft wel wat zo.
K.C. ziet me niet echt staan de laatste tijd, en ik doe nog wel zo mijn best om in de smaak te vallen, maar helaas, hij moet het alleen nog maar van P.D. hebben. Ik ben wel mooi, daar ligt het niet aan, want mijn zoontjes, Phoebe en Baloo, lopen mij de hele dag te versieren. Ach, straks als het weer lente wordt, dan vindt hij me vast wel weer leuk.

Vleugeltje van Loky [/shadow]  

Lique

[shadow=beige,left,300] Hoi allemaal,

Het gaat behoorlijk slecht met mij, waarschijnlijk heb ik tijdens een van mijn beroemde vliegpogingen mijn linker pootje gebroken. Omdat mijn linker vleugeltje ook al voor de helft is geamputeerd, kan ik niet meer vliegen, maar ik probeer het nog wel vaak, alleen deze keer is het flink fout gegaan. Ik ben op mijn pootje terecht gekomen. Erg pijnlijk.
Vandaag (donderdag) gaan mijn baasje en vrouwtje samen met mij naar de dierenarts om te kijken wat we eraan gaan doen. Jullie horen het nog wel, hoe het is afgelopen.

Vleugeltje een een pootje van Loky [/shadow]  

hester

Hoi,

wat erg dat ie nou ook het pootje gebroken heeft. Ik hoop voor loky dat alles goed komt. Hij of zij zal nou wel veel aandacht vragen. Doet ie van ons wel als ie zich maar iets zeer heeft gedaan gaat ie echt dicht onder de kin zitten.
En piept dan zachtjes.

Groetjes,
Hester

Peter

[shadow=beige,left,300] Hoi Hester,

Ja, ik heb nu ook erg veel behoeft aan aandacht. Vroutje komt veel bij me om me te kriebelen, want dat kan ik nu zelf niet. Vanmorgen heeft ze me meegenomen onder de douche. Daar heeft ze een badje neergezet, waar ik lekker in kon zitten. Zo voelde ik mijn pootje nauwelijks, en ik werd er nog schoon van ook. Daarna heeft ze me lekker droog gefohnt. Straks om 7 uur heb ik een afspraak met de dierenarts, hij zal naar mijn pootje kijken. Als hij gespalkt moet worden, zal ik daar moeten blijven, maar dat is misschien wel beter. Ik laat nog wel even weten hoe het is afgelopen.

Vleugeltje van Loky [/shadow]  

Mandy

Oei oei oei, wat vervelend zeg! :(
Ondertussen zullen jullie al wel meer weten.
Was het pootje gebroken en wat hebben ze gedaan?
Hopelijk heeft ze er niet te veel pijn aan.
Succes en beterschap voor jullie vrouwke! ;)
Groetjes Mandy.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

[shadow=beige,left,300] Hoi allemaal,

De dokter heeft me een paar injecties gegeven, en mijn goeie vleugeltje gekortwiekt, zodat ik weer in evenwicht sta. Ook heb ik speciaal voedsel gekregen. Maar wat er nou eigenlijk met mijn zere pootje aan de hand is, weet ik nog steeds niet!!!

Vleugeltje van Loky [/shadow]  

Mandy

Nou gelukkig viel het dan eigenlijk wel mee.
Maar wat vreemd dat je nog niet weet wat er met het pootje aan de hand is? Waren die injecties daarvoor bedoeld, ontstekingsremmers misschien? En wat voor voer met wat voor reden heb je dan gehad?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Loky,
Gaat het al weer wat beter met je pootje?
Ik las dat je van die nare injecties hebt gekregen maar verder heb je niks meer aan ons verteld over je pootje  :(
Ik hoorde van je baasje dat je naar een andere dokter zou gaan om opnieuw te kijken naar je pootje.
Hopen dat die dokter er wel iets meer over kan vertellen.
Ik hoop dat het in elk geval weer een stuk beter met je gaat.

Groetjes,  Paul

Lique

[shadow=beige,left,300] Hoi Paul en Mandyl,
Sorry dat het zo lang heeft moeten duren, maar het kost dan ook erg veel tijd om naar de computer van baasje toe te hinkelen ;)
Toen ik bij de dokter was, heeft hij mij een paar vitamine injecties gegeven, geen antibiotica of zo.
Het gaat nu wel weer een stuk beter met mij.
Mijn pootje is nog een klein beetje gevoelig, dat merk ik als ik val, of spring. Gelukkig is het niet meer zo erg als wat het eerder was. Baasje en vrouwtje houden mij ook constand in de gaten of ik pijn heb of niet, en hoe ik mijn pootje gebruik.
Nou mensen, ik hou jullie nog wel op de hoogte.

Vleugeltje van Loky [/shadow]  

Lique

[shadow=beige,left,300] Hey,

Loky is here again!!!

Hoi allemaal, het gaat niet zo heel goed met mij.
Ik kom net weer van de dierenarts, dat is een eind rijden, daar ben ik heel moe van geworden, dus ik maak het verhaal niet zo lang.
Iedere keer als ik denk dat ik kan vliegen (wat ik dus niet meer kan), haal ik mijn vleugeltje weer opnieuw open.
En dat doet verschrikkelijke pijn. Soms dan schreeuw ik het uit, omdat het zo'n pijn doet. En baasje en vrouwtje hadden het zo met mij te doen, dat ze met mij naar de dierenarts zijn gegaan, om te overleggen hoe het nou verder moet gaan.
Hij heeft mij weer helemaal onderzocht, en het vleugeltje is niet goed, ik heb er weer eens een ontsteking aan, en daardoor heelt de wond niet. Ik heb nu een antibiotica kuurtje voor 10 dagen. Vrouwtje moet mij 2 x per dag smerig spul geven, in mijn bekkie. Als ik er al aan denk moet ik bijna kokhalzen, dat deed ik ook bij dr. Feld. Maar nu maar hopen dat de ontsteking weg gaat, en ik weer gelukkig kan zijn, met al mijn vriendjes.

Vleugeltje van Loky [/shadow]