13 mei 2025, 12:54:53

gewicht

Gestart door BoBCHIC, 22 mei 2004, 15:22:08

« vorige - volgende »

BoBCHIC

Hallo allemaal,

Wie weet wat het gewicht moet zijn van een valkje van 2 jaar?

Groetjes Esther

Lique

Als het rond de 80 á 100 gram is, zit je zeker goed.

groetjes Lique

Bobby&Chico

Oke, bedankt! Dan ga ik meens wegen!

Groetjes...

Lique

Ik heb ook wel valkjes, die véél zwaarder zijn. Ik zal Sammy binnenkort eens weer wegen, kijken wat ze nou precies weegt hihi...

Bobby&Chico

Ja, ik denk dat Bobby ook wel te zwaar is.
Stel als dat zo is, is dat natuurlijk niet gezond!
Moeten ze dan dieeten ofzo???

Groetjes Esther

Joyce28

mijn wildkleur die ik nu 3,5 jaar heb,weegt 105 gram

ik zal Pino eens doen van 11 wkn,doe ik straks wel ff,die zit met zijn koppie tussen de veren te snurken :P

Lique

Hoi,

Mijn sammy is echt veeel te zwaar.
Alleen ze is ontzettend fors gebouwd.
Als zij op een nest zit, kan je op een gegeven moment zelfs haar borstbeen goed voelen.
Maar zwaar en fors blijft ze wel...

Dieet doe ik niet aan, ik wil wel dat ze het fijn hebben.
Maar ik denk dat ze nu wel rond de 140 gram zit...

Bobby&Chico

Daar heb je helemaal gelijk in! Als ze het maar naar hun zin hebben!!! Dan zijn ze maar iets te zwaar toch?

Groetjes Esther

Paul

Wow Lique,

Weet je dat zeker 140 gram?
Ik heb hier ook hele forse en die zijn dan 110 gram en soms zelfs 120
daarboven zou het echt te zwaar zijn maar normaal als ze los vliegen verbranden ze zat vet dus zullen ze vanzelf op gewicht blijven.
Gemiddeld is het hier ook 100 gram en veel lichter zijn de meeste niet hier.
Ik had er een van 80 gram en daar maakte ik me echt zorgen over maar die was nog jong en die is nu ook wat zwaarder gelukkig.

Groetjes, Paul

Joyce28

nou mijn Pino is lekker gegroeid,in 3 wkn tijd is hij van 70 gram naar 90 gram gegaan :)  :)  :)

Lique

CitaatWow Lique,

Weet je dat zeker 140 gram?
Ik heb hier ook hele forse en die zijn dan 110 gram en soms zelfs 120
daarboven zou het echt te zwaar zijn maar normaal als ze los vliegen verbranden ze zat vet dus zullen ze vanzelf op gewicht blijven.
Gemiddeld is het hier ook 100 gram en veel lichter zijn de meeste niet hier.
Ik had er een van 80 gram en daar maakte ik me echt zorgen over maar die was nog jong en die is nu ook wat zwaarder gelukkig.

Groetjes, Paul
Hoi Paul,

Ik heb Sammy gewogen, en het scheelt echt niet veel.
135 gram is ze!!!!  hihi. Toch wel heel erg zwaar...

Paul

Hoi Lique,

Da's inderdaad behoorlijk zwaar ik had vandaag Sjakie vast en die is ook zo fors.
Ik ga ze morgen even wegen want die is echt behoorlijk dik ik voelde nergens een borstbeen  :(
Andere zijn hier ook best fors maar daar voel ik toch het borstbeen nog wel.
En ze krijgen toch wel beweging hier dus zouden ze niet echt zo vet moeten worden zou je zeggen.
Ik laat nog wel even horen hoeveel Sjaak weegt hier.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi,

Mijn Plukkie is 120 gram, ook niet een lichtgewicht  ;). Ik vermoed dat Snowy nog zwaarder is, maar die kan ik niet op de weegschaal zetten zonder dat ze weg vliegt  :-/

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.