28 maart 2024, 11:47:19

!!!!!!!!eindelijk!!!!!

Gestart door Nico, 23 mei 2004, 23:28:06

« vorige - volgende »

Nico

hoi,
eindelijk heb ik mijn 2 lievelings mutaties gekocht :) :) :)
een albino pop kwam uit een nest van 4 albino popen :o.en dan nog een bonte witmasker waarvan het geslacht nog onbekent is.
de albino koste € 50  en de bonte €25 ik denk dat het toch nog redelijke prijzen zijn :-/ :).
Van af ze in de voliere mogen zal ik wel eens een foto maken.

Tara

Hoi Nico,

wow, ben jaloers :D. Gefeliciteerd zeg, echt prachtmutaties!! Je zal vast blij zijn!! Waar heb je die albino gehaald dan?

Ben benieuwd naar de foto's :-).

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

goede koop hoor nico, bonte witmasker voor 25 € is heel goedkoop. Albino prijs is ook normaal. Ik wacht op foto's. Mogen ze nog niet buiten dan?

SDC:D

Paul

Hoi Nico,

Je hebt er wel twee prachtmutaties bij zeg ik ben benieuwd naar de foto's.
De prijzen zijn inderdaad niet gek ik denk niet dat je een albino normaal goedkoper kan vinden en de bonte is echt niet duur.
Is de bedoeling dat deze twee een koppeltje worden later?

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Nico,

Gefeliciteerd met je 2 nieuwe valkjes.
Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de foto's van deze mooie mutaties.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Nico

23 mei 2004, 23:53:56 #5 Last Edit: 23 mei 2004, 23:54:23 by nico
hoi allemaal bedankt voor jullie reaties
de reden omdat ik ze apart heb zitten is omdat ik wil dat ze mij en de omgeving al goed wat kennen.
ik hoop dat het wel een koppeltje zal worden alee als de bonte witmasker een man is :D.

Nico

oja ze komen van Mol markt

Sander

Hello

Proficiat met je 2 nieuwe valkjes! En 25 euro voor die bonte witmasker is idd niet veel.
Hopelijk komen hier nog jongen van!

groetjes
sander

Stijn dc

hoi

je bijlage is blijkbaar verwijderd, mss nog eens proberen.
gelukzak, van mol markt, daar ga ik ook altijd naartoe :)
was er een grote keuze in vogels vandaag?

SDC:D

Nico

 ik zal sebiet nog is proberen voor de foto.

Hoi Stijn ja er was wel veel keuze vooral in zebravinken en kanaries  valkparkieten dat viel nog al mee een paar handtamme. wat wildkleurtjes en geparelde er zaten 2 albino's waarvan ik er een gekocht heb .en dan stond er iemand met prachtige geparelde en bonte witmaskers en witmaskers split voor bont ,bij hem heb ik de bonte witmasker gehaald

Stijn dc

hoi

stond ie op het grote plein, of op het kleine pleintje? Ik koop meestal op het kleine pleintje omdat dit particulieren zijn en die vertrouwe ik meeR.

SDC:D

Nico

hij stond in een straat naast het klein pleintje omdat dat pleintje onderbroken is dus ik heb de bijde valkjes bij particulieren gekocht

Stijn dc

hoi

dan zal het meestal wel in orde komen. Ik vind dat die handelaars soms wel goede dieren hebben, maar soms ook van die schrale vogels en zo.

SDC:D

Stijn dc


Nico