28 maart 2024, 09:07:57

!!!!!!!!eindelijk!!!!!

Gestart door Nico, 23 mei 2004, 23:28:06

« vorige - volgende »

Nico

jeeeeeessss gelukt :) :) :) :)


Nico


Paul

Hoi Nico,

Ik heb hem even op de andere server gezet want de server waar de attachments op komen is aaridg vol en om dataverkeer te beperken staat de functie uit.
Dus je kan ze het beste uploaden naar valkparkiet.org via de upload functie.
Ook beter geen foto's die op de server van valkparkiet.com staan blijvend in beeld zetten.
Dat kost allemaal extra dataverkeer en vanaf die server kost dat behoorlijk extra geld :-(

Groetjes, Paul

Nico

welk bedoelje die handtekening?

Paul

Hoi Nico,

Het zijn wel twee hele mooie valkjes :-)
Daar heb je een hele mooie koop aan gedaan vind ik.
Nee ik bedoel de foto's uploaden via de bijlage dan komen ze niet in beeld.
Als je ze dan via [ img]foto.jpg[ /img] wel in beeld zet kost dat extra dataverkeer.
En Peter is dat juist een beetje aan het remmen door de bijlage uit te zetten.
Dat heeft dan geen nut als je toch de foto in beeld zet.
Maar jij hebt dat niet gedaan nog hoor dus dat bedoel ik niet.

De handtekeinig staat op valkparkiet.org en daar is ruimte zat dus die is al helemaal geen probleem.

Groetjes, Paul

Nico

haaa nu snap ik het kreeg al schrik :D

Tara

Hoi Nico,

wat een schatjes zeg!! Gefeliciteerd!

Ik ben echt niet jaloers, écht niet ::) :D

Paul

Hoi Nico,

Je hoeft geen schrik te hebben hoor  :D
Als het niet mocht met uploaden was de funtie er niet he :-)
Maar de foto's kan je het beste uploaden via de functie upload boven aan de pagina en dan de link copieren in je bericht dat werkt altijd met de bijlage gaat het nog wel eens mis omdat de server vol aan het raken is.
Voordeel is ook dat dan de foto meteen in beeld staat en je hoeft niet op de paperclip te klikken :-)

Groetjes, Paul

Nico

okee nog is bedankt he Paul. :)

Nico

hoi,
sinds zaterdag heb ik mijn albino pop losgelaten in de voliere de bonte witmasker moest ik al eerder los laten omdat ze elkaar aanvalde in die kooi nu was ik terjuist nog een naar de voliere gaan kijken en wat zag ik de albino pop was kippetje aan het doen naast een lutino man :o das wel snel denk ik?

ik denk dat de bonte witmasker ook een pop is omdat ik ze nog niet heb horen fluiten en ook nog niet stoer zien doen tegen de de andere popjes wel spijtig want ik had  zij anders graag gekoppelt met mijn geparelde witmasker pop .

vanaf als ik 100% weet dat ze een pop is dan ga ik nog wel eens een leuke man voor haar kopen

Stijn dc

hoi

het kan nog altijd dat ie een man is. Niet alle mannetjes fluiten hoor. ik heb hier een valkje dat 100 % zeker een man is, en die heb ik nooit horen fluiten. Dat wordt dus even afwachten voor je.

SDC:D

Nico

hoi Stijn hij of zij is nog jong meschien zal ik het pas zien ie wat ouder is