19 april 2024, 05:34:42

Tommy 12 J.''zielig'' ??

Gestart door Rika, 5 maart 2004, 22:09:06

« vorige - volgende »

Rika

Hier is foto van Tommy en Sjira ( door Anita gemaakt ) ;)


Paul

Hoi Rita,

Heel goed zeg dat je dat geprobeerd hebt met pietje die voelt zich dan alleen toch wat fijner dan bij Tommy.
Dan moet je Pietje gewoon zo laten in zijn eigen palijsje dat gaat dan toch beter en hij kan toch de andere vogels zijn want ze staan in dezelfde kamer.
En het is ook heel erg fij dat het met Sjira al zo goed gaat en dat ie nu in zo'n korte tijd al tam begint te worden :-)
Dat is zeker ook heel fijn voor Tommy dat ie nu een maatje heeft :-)
Geniet maar lekker van je vogels.

Groetjes,  Paul

Rika

14 maart 2004, 18:42:03 #32 Last Edit: 14 maart 2004, 18:43:20 by Rika
heeeeeeeeeeeeee wat zie ik daar ?
oooo jeeeee MMM die Tommy en Sjira aan het ''vrijparty '' LOOOOOL 2 mannen . NOU EN ;)

ja, paul die Pietje beter naar eigen plek ,want ik zie dat pietje NOOIT klagen zoals geschreeud .
Waarom doet pietje nou ? waarom moet hij zo altijd zo Zoet ?? zo hoort bij Pietje karakter,
daarom heb ik altijd op Pietje ''extra controle'' omdat die leeftijd  TE HOOOG is.
gelukkig nog  goede klimmen , eten .drinken en alles lekkernij wilt hebben .


Rika

26 maart 2004, 18:25:44 #33 Last Edit: 26 maart 2004, 18:28:13 by Rika
Hier is Sjira die hoort bij Tommy.

Sjira is voor eerste keer uit kooi ( zo ziet hij zo ''rustig'' )
niks paniek of vreemd ondanks ze 6 mnd.

hier is ie:

OJEEEEEEEEE niet gelukt op geplaatsen pffffffffff


Coco en Chantal

26 maart 2004, 18:42:22 #34 Last Edit: 26 maart 2004, 18:44:14 by Coco__en_Chantal


Dit is dus de foto die Rika wilde plaatsen , maar niet lukte en daarom heb ik het even voor haar gedaan.

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


Rika

2 april 2004, 23:15:42 #35 Last Edit: 2 april 2004, 23:17:19 by Rika
heel erg bedankt chantal ( ik heb je al via msn om te bedanken he ? ja toch ) hihi

en nog goed nieuws !!!
Tommy heeft al 3 maanden wilt niet uit kooi vanwege DRAMA van Dara doodgebeten die tommy alles gezien .
en toen vanmiddag ...
Die Tommy heeft ''eindelijk'' vertrouwen en gevlogen naar mij toe , op mijn vinger . EINDELIJK overwinnaar van tommy , DANK aan sjira , omdat sjira uit kooi , daarom deed tommy ook meedoen .
tralalalalaaaaaaaaa zo,n 3 maanden wilt niet uit kooi . nu wel . mmmm
ben blij !!!

Paul

Hallo,

Ik plaats deze foto weer even voor Rika :)


''Toen zag ik die Tommy ''mollig koppie'' dacht ik gelijk hup pak camera , tommy is nu 13 jaar ....''
 


Groetjes, Rika