Help! weet nie wa te doen met ziek valkje!!!

Gestart door Vickyke, 22 mei 2004, 21:37:31

« vorige - volgende »

Vickyke

Hey inger

Hij zit snachts nog onder de lamp.   Denk dat het zo iets moet zijn dat zijn stofwisseling  nog op volle toeren werkt.

Mijn dochtertje heeft een stofwisselingziekte en zij moet ook geregeld eten met minder dan vier uur tssen iedere maaltijd.  En smorgens is ze ook flauw.   Dat ik daar dan niet aan gedacht heb hihi  ::)

Hij heeft idd een zware klap gehad.  Als hij juist gegeten heeft dan ademt hij altijd sneller en hevig zou dat komen van de inspanning? Anders heeft hij dit niet.  :-/

Groetjes vicky

Vickyke

hey

Ik heb slecht nieuws.... :-[
Gizmo lag vanmorgen dood in zijn kooitje.....
Ik heb alles gedaan wat ik kon  voor hem maar toch heeft hij het niet gehaald....

groetjes vicky

Tara

Hoi Vicky,

hee wat een naar bericht :(. Je krijgt dan zo'n goede hoop omdat alles zo goed vooruit gaat en plots gaat het weer een grote klap achteruit :(. Heel veel sterkte hoor! Je hebt echt alles gedaan wat je kon!

Groetjes, Tara

Lique

Hoi Vicky,

ahhh wat jammer zeg.
Dit had je zeker neit meer verwacht zeg.

Heel veel sterkte toegewenst.

groetjes Lique

Anita1

 :o ooow ik schrik hier wel van hoor.sjjes wat erg vind ik dat.maar je hebt het heel goed gedaan hoor.verwijt jezelff niks.heel veel sterkte hoor.knuffie anita

Vickyke

Hey

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!

Ik had dit idd helemaal nie verwacht...  Gisterenavond laat trippelde hij nog vrolijk over en weer op mijn bureau....

groetjes vicky

Ellen

Potverdorie Vicky hier schrik ik ook even van.
Was de kleine Gizmo dan toch zieker dan gedacht.... :-[
Ik wens je sterkte toe, valt niet mee zo'n handenbindertje
te verliezen.

Lieve groetjes Ellen.

Annouschka

Hoi,

dit had ik niet verwacht zeg!  Ben wel geschrokken.  Allereerst heel veel sterkte bij het verlies van je valkje, je hebt alles gedaan wat in je mogelijkheid lag, laat dat misschien een kleine troost zijn.

Hij zal dus wel zieker geweest zijn dan hij zich voordeed de laatste dagen dus kon je dit niet voorzien.

Sterkte!

Groetjes
Annouschka

Paul

Hoi Vicky,

Wat erg dat Gizmo het toch niet gehaald heeft terwijl het zo goed ging :-(
Ik schrik er ook van dat had ik ook echt niet verwacht zeker omdat het juist zo goed ging met hem.
Heel veel sterkte in elk geval ik vind het heel erg om weer te lezen.

Groetjes, Paul

Inger m

Hoi Vicky,
Echt jammer dat hij het toch niet gehaald heeft! ws is de klap toch te zwaar voor hem geweest en kon hij zich er niet doorheen trekken. Zwaar ademen na de maaltijd hoort niet, mss kostte het hem erg veel inspanning.

Je hebt alles gedaan wat je kon!

Sterkte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Joyce28

agossie toch nog,had het ook niet meer verwacht  :-/
sterkte hoor