7 mei 2025, 16:03:25

hennep in eivoer...

Gestart door Nes, 17 april 2004, 21:45:55

« vorige - volgende »

Nes

He allemaal,

weet je wat ik nu toch weer heb gehoord? In eivoer schijnt hennep te zitten en van hennep worden parkietsoorten hitsig  :D althans, dat zeiden ze bij de dierenwinkel.
Geen wonder dat mijn valkjes er zo dol op zijn  :D ze zijn niet bij die bak weg te slaan!

Groetjes Nes.

Speedy

:D :D :D dan moet je het toch echt meer gaan voeren aan je valkje die nu op het touw zit te wipwappen hoor hahahaha hier helpt het in ieder geval niet.
Wel moet ik zeggen, dat ik pracht valkjes heb door het eivoer, ze doen het er erg goed op.

Groetjes,
   Trudie

Paul

Hoi Nes,

Hennepzaad word al jaren voor duiven ook gebruikt daarom zijn er natuurlijk zo veel  :D
Ze worden van het zaad in elk geval niet stoned maar het kan wel misschien helpen voor het hitsig worden :-)
En dat het door eivoer heen zit zou best kunnen want er zitten nog meerdere zaadjes doorheen.

Groetjes, Paul

giovanni

:D zie al een stoned valkje voor me :D Moet echt wel grappig zicht zijn. met zakken van wallen onder de ogen:D

Stijn dc

hoi

dat is zeker waar, in het eivoer van cede zitten hennepzaadjes. Ook in mijn parkietenvoer zitten hennepzaadjes. Best is om niet te veel te geven, want dit is een zeer olierijk zaad, dus ze worden er snel vet van. Stoned in ieder geval niet, bij mij toch niet ;)

SDC:D

BoBCHIC

nou snap ik waarom bobby altijd zo hitsig is.
als i de kans krijgt verkracht hij onze voeten 4 x per dag.
en wij roken ook wel eens een joint.
daarom haden we een vriendintje er bij gekocht dat i onze voeten met rust laat want als jenie mee werkt knaagt i er gewoon in.
groetjes dennis &esther & bobby & de nieuwe aanwinst chico

Inger m

Hoi,
Ik denk niet dat de hennep zo'n sterke invloed heeft op zn gedrag...maar dat hij jullie ziet als (vervangende) partner, die gewillig met zich laat paren, ook vogels vinden dit prettig ;D

Maakt een joint btw hitsig?  :)

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.