8 mei 2025, 03:36:29

hij/zij is nu 6maanden

Gestart door boezempje, 20 mei 2004, 15:26:32

« vorige - volgende »

boezempje

hallo

micky is nu 6maanden en is een lutino.
zijn geele vleken zitte er nog steets onder en boven zijn vleugels en hij zij fluit bijna niet,is het dan een vrouwtje.

Speedy

Hoi Boezempje,

Het zou heel goed mogelijk zijn hoor, dat Micky een pop is, Stormy is een man, die zijn kop zal alsmaar witter gaan worden, gelijk zijn vader. ;D

Alles goed met ze?

Groetjes,
    Trudie

boezempje

hai trudie

ja alles gaat goed met ze.
en stormy is een heel lief en aanhangkelijk valkje.
fluit enorm veel ::)hahahah maar is wel leuk.
zijn kop wordt echt steets witter.en micky pikt steets meer van hem,gelukkig,
stormy roept s'morgens vroeg al vroeg dat we naar beneden moeten komen.gelukkig hebben we 3kids en moet ik er tog uit ;D
maar ik wil hem nooit meer kwijt allebij niet hoor.
maar stormy is en blijft een apart valkje.zo tam heb ik ze nog niet mee gemaakt,

Speedy

Goed om te horen hoor, geeft een goed gevoel dat ik het toch goed gedaan heb, want ja dit zijn toch de eerste jonkies he voor mij.
Ik heb nu 2 jonkies hier, maar ze zijn helaas niet zo aanhankelijk als ik gehoopt had, maar dit zal wel komen, doordat ze bij de anderen zitten en daar trekken ze toch meer naartoe.
Als ik ze dus voor mijzelf aanhankelijk zou willen hebben, dan zou ik ze helemaal alleen in een kooi moeten houden, weg van de anderen en ja dat kan ik niet hoor, zit zo'n schatje toch merendeels alleen.
Het is hier ook erg druk nu hoor, ze maken geluid voor 30.
En ja ok altijd zo vroeg hier, voornamelijk Angel en Kobus die dit doen.
De verhouding hier is alleen erg krom, er zitten nu 2 mannen met 5 poppen in de volière.
Ik zal moeten zien of het andere koppeltje nog bij deze geaccepteerd zullen worden na het nest wat ze nu hebben, zo niet dan helaas moeten ze zeg.
Het is hier geen doen met losse kooien te zitten, ze zitten trouwens ook veel te krap zo.
Voor dit broeden is het wel lekker voor ze, maar niet om er voorgoed in te moeten blijven.
We zien wel.

Groetjes,
   Trudie

boezempje

hai

dat ze wat minder aanhangkelijk zijn komt door dat ze met meerderen in een kooi  zitten ja.dat denk ik ook.
en meer kooien in de kamer wordt het zo vol he.
het zal wel druk zijn s'morgens bij jou in huis met fluiten  ;)
hahahahah,