13 mei 2025, 11:04:50

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Marije

Boehoe....sniksnik.......leest niemand mijn dagboek?? :'(
Nee hoor, geintje! ;D
Purrel en Snowy hebben een nieuw trucje; als er niemand om te kroelen is gebruiken ze toch gewoon hun snoepstaafje! :D
Groetjes,
Marije, P&S

Lin

Hehe,

ik lees je dagboek hoor!! wat lief dat ze aan het snoepstaafje gaan zitten. Had ik nog noooit gehoord!

Groeten, Lin

p.s. mooie handtekening

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marije

Hihi, 't is wel grappig, dan hoor ik Purrels skeetige kroel-PIEP en dan kijk ik verbaasd op, want Purrel en Snowy hebben tot nu toe nog niet ècht gekroeld...(weet niet hoe dat komt, ze zijn allebei lichtelijk contact-gestoord denk ik.... :-X)maar nee, dan blijkt het dat snoep-staafje te zijn! ::)
Zal zo even nieuwe foto's gaan maken, hoop dat ze weer zo fotogeniek zijn! ;D
Groetjes,
Marije, Purrel en Snowy
P.S. Bedankt voor je compliment, vind Snowy's tekening zelf ook heel mooi, en hier was ze weer eens stoer aan 't doen.... ::)

zazoe

Ik lees ook mee!!! ;D

Ben benieuwd naar de foto's, aan de eerdere foto's te zien zijn ze behoorlijk fotogeniek. :)

Marije

Hihi, valt wel mee hoor..... ;D
Van de vorige 100 foto's ofzo waren dit de mooiste.... :D :) ;) ;D....
Maar het zijn wel heeeeeel erge skeeties hoor! ;D
Groetjes,
Marije, P&S

Rianne

Leuke foto's :) Vind die in je onderschrift erg mooi, zo zie je de tekening echt goed.

Marije

Rox4nne

Oeeeeeeeeeh Snowy!
Wat ben je sexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;D
Maar waneer krijgen we sexi foto's van Purreltje te zien?? :)

Mooie foto's hoor Marije!

Liefs,
Roxanne

Karin

Ik verbaas me toch steeds dat jij valkjes sexi vindt Roxanne  ;D Of is dat mijn leeftijd, is het net iets als "vet"  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marije

Purrel is ook heel sexi hoor.....of vet(letterlijk&figuurlijk :-X :-X :-X)...... ;D
Heb gister hele lieve koppiefoto's gemaakt, in het zonnetje enzo, maar ze staan nog niet op de compu! :-\
Nog even geduld tot vanavond, kan ik vandaag nog meer fotooooooos maken!!! ;D
Purrel en Snowtje zijn nu allebei lekkere broedse kippetjes.... :D.....hoor nu de hele dag kip-geluidjes, dan hebben ze 't tegen hun snoep-staafje....... :D
Liefs,
Marije, Snowy en Purrel

zazoe

Citaat van: VP, Purrel en Snowtje op 19 mei 2005, 07:24:11
hoor nu de hele dag kip-geluidjes, dan hebben ze 't tegen hun snoep-staafje....... :D
Liefs,
Marije, Snowy en Purrel

Hahaha, ach ja, die snoepstaafjes mogen er ook zijn! ;D

Gerda

Hoi Marije,

Het klinkt wel een beetje sneu, sjans met de snoepstaaf!!
Maar ja bij gebrek aan beter??
Mooi hoor die foto van boven af. Ik vond je vorige handtekening ook al zo mooi, waar Purrel en Snowy samen aan de gierst zaten (volgens mij) voor een blauwe achtergrond.
Lekker veel foto's maken en plaatsen!!!

Groetjes Gerda

Marije

Hihi, bedankt!
Ja, vind 't ook wel sneu, die broedse kippetjes, maarja, ze hebben geen mannetje he!  (En ik denk niet dat die er gaat komen, vinden pappa en mamma van Marije denk ik niet zo leuk :-X ::) :P) Gelukkig zijn ze maar af en toe broeds...... :)
Purrel kroelt nu overigens alleen maar met z'n staafje omdat ie in de rui is, en dus voortdurend kriebels heeft.......volgens mij hebben ze geen kroel-tekort, ze worden ongeveer FIJNGEKNUFFELD!!! ;D ;D ;D Gister hadden we bami gegeten, dus natuurlijk ik en m'n moeder meteen uitproberen wat ze van een sliertje bami vonden.......Snowy dacht meteen IEEEEKKSS!!!! :o (die heeft een sliertjes-fobie, ook hooitjes ofzo moet ze niks van weten), en Purrel wilde alleen maar in m'n moeders haar zitten..... ::) Die heeft namelijk krullen, een echt feest dus! ::) ::) ;) :D
Groetjes,
Marije, Purrel en Snowy

Marije

Hoi Iedereen,
Van de foto's vond ik dit de mooiste:

Lief koppetje he! :-*
Morgen zal ik de rest plaatsen! ;D
Liefs,
Marije, Purrel met d'r mooie hoofdje en Snowy

gonnie

Hoi Marije

jaaaaaaa, een schitterend koppie, echt heel foto geniek, die kuif staat er ook zo mooi op .

Groetjes Gonnie