23 juli 2025, 19:47:01

Purrel, Peer en Pom!

Gestart door Marije, 20 mei 2004, 16:37:50

« vorige - volgende »

Marije

Hoi Iedereen!
Gister alleen Snowy gefotografeerd... :-X....vandaag of morgen ga ik dan alleen Purreltje doen, maar Purrel wilde gister in de kooi blijven. Vond ze denk ik lekker rustig zonder Snow, en kon ze even rustig eten... ;)
Hier de foto's van Snowtje (ze staat op veel foto's heel verbaasd, maar dat komt omdat er een vlieg rondvloog, die natuurlijk doodeng was! ;D)

Lieve Snowy!

Snowy met Ginger op de achtergrond... ;D

Snowy die de vlieg in de gaten houdt... ;)

Snowy en poot.. :)

Snowy met tegenlicht.. :P
Ook heb ik gister en eergister veel beestjes gefotografeerd....kriebelbeestjes in de buurt en kikkers en libelles in Drenthe...ik zal de mooiste even laten zien... ;D

Kikkertje in Drenthe...die bleef heel lang zitten dus kon ik een lekker scherpe foto maken... ;D 8)

Een vieze vlieg op een hortensia... ;)

Een bij-vlieg op een stinkende bloem...

Een bijtje op een zeeuws knopje..(die naam wist ik niet zelf hoor... :P ;)...handig zijn oma's... ;))
Dat was het weer voor vandaag! :)
Liefs,
Marije, P&S

Ankie

Hoi Marije

Mooie foto's hoor van Snowy en ik kijk ook altijd zo als ik een vlieg zie ;D . Prachtig valkje !!!!!
Andere foto's van de insecten en kikker zijn ook erg mooi.
Op de foto zijn ze schitterend ,maar in het echt mogen ze van mij uit de buurt blijven ;D.
Leuk filmpje van Whisky ,kort maar krachtig.

Groet van Ankie
:-* Zazou & Nala

Lin

hey Marije,

Ohoh een eitje erbij. Wel jammer dat ze dan zo fanatiek broeden en je ze moeilijk aandacht kan geven. Maar gelukkig heb je twee valkjes. Het wordt toch tijd voor een mooi mannetje erbij  ;) Wat een mooie fotos heb je van je dieren geplaatst. Volgende keer een van je aquarium of is he meer een vissenkom. Ik heb ook diverse aquaria dus ik ben benieuwd. en niet teveel fotos platsen van snowy wat is die toch mooi en Purrel ook maar snowy blijft mijn favoriet.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Leuke foto's Marije! Met name Snowy en de vlieg! Prachtig, die blik in de ogen!

De insectenfoto's daar kreeg ik alleen maar de kriebels van.... wel mooie macrofoto's trouwens, maar de beestjes zelf.....

Groetjes,
Petra

Marije

Hoihoi!
Ja, die kriebelbeestjes mogen van mij ook op afstand blijven hoor... ;)...gelukkig kan de camera inzoomen, dan kan ik op een veilige afstand blijven... :P
Purrel heeft inmiddels 4 eitjes, maar daar blijft het wss ook bij, ze heeft al een tijd niks meer gelegd.....pffff....gelukkig maar.... :)...Purreltje zelf is nog hardstikke lief hoor...als je naar d'r toe gaat blaast ze even en hapt ze zachtjes als waarschuwing, maar ze stapt zo op je vinger en eenmaal uit de kooi is ze nog hardstikke kroelbaar....gelukkig! ;D
Liefs,
Marije, P&S
P.s. Ennneeh Lin...ik denk niet dat mijn ouders er nog een mannetje bij laten komen... ;)...nr.2 was al moeilijk in te brengen... ;)

bobbie

Hoi hoi,

Wat een schitterende foto's heb je geplaatst. Om te beginnen vind ik Snowy helemaal te gek, wat een prachtige valk. Ze kijkt ook zo lief.

Die foto's van de natuur vind ik ook mooi. Het zeeuws knopje heb je hier niet in de buurt hoor, tenminste nooit gezien (buurt Rotterdam).

Wel heb ik groene kikkers in de tuin, net zulke als op je foto. groene kikkers zijn alleen groen als ze lekker op temperatuur zijn. Als ze koud  zijn hebben ze bruinig met alleen een dun groen streepje over het midden van de rug.

Ik kom toch eens wat vaker hier kijken, als ik het niet doe mis ik een heleboel moois.  ;)

groetjes, Nel :)

Marije

Hoi Nel!
Wat grappig dat die kikkers een andere kleur krijgen als ze 't koud hebben...nooit geweten... :)...en leuk dat je nog wat vaker langskomt... ;) ;D
Ik heb gisteren echt heeeele leuke foto's gemaakt, de meeste van Purrel en in het zonnetje! ;D ;D 8)
Ik moet nu even streng een selectie gaan maken, en dan hoop ik dat ik ze over een uurtje geplaatst heb ofzo... :D
Tot zo!
Marije, P&S

Marije

Jaaaaa fotoooos!!!
Ik vind ze zelf echt heel mooi gelukt, ze zaten nog net in de laatste zonnestraaltjes van gistermorgen, en Purrel was echt net een model....telkens dat koppie draaien en kuifje omhoog/omlaag... ;D ;D ;D

Purrel trekt d'r knabbelgezicht, maar waarop ze zit te knabbelen? ???

Het zonlicht van achter, 't valt echt dòòr d'r oogje heen... 8)

Mooie kuif en pupil!

Lekker aan de vitrage knabbelen...wel opletten dat ze niet aan de loden gewichtjes eronder knabbelt! ;)

Mooi oogjes met pupil! :D

Beetje wassen hier...beetje wassen daar...tralalalalie!..tralalalala!

*zucht*...d'r lieeeeeve koppie! :-*

Kuif èn baardje! ;D

Sta ik er zo goed op? (JA! ;D)

Snowy's liiiieeeeeve koppie! :-*

Snowy ook beetje wassen hier...beetje wassen daar! ;)

Snows liefste koppie, met de plantenbakken op de achtergrond voor de oplettende kijker.. ;)

Lekker wassen! ;D

Mooi koppetje! :-*
Dat waren ze! Ik heb er nog een paar niet geplaatst maar dan werd het echt een overload.... ;)....zeg 't maar als jullie het zat worden hoor... ;)
Liefs,
Marije, Pur en Snow

Gerda op het werk

Hoi Marije,

Wat een prachtige foto's van Snowy. Wat een schatje is het!!

Je foto's van de kikker en vlieg en bij zijn prachtig hoor!! Je moet doorgaan in de fotografie, je hebt beslist aanleg!!!

Weetj je al wat je wilt worden? Misschien grafische sector of zoiets? Zou je best kunnen denk ik.

He de foto's van Purreltje zijn ondertussen dat ik dit typ ook geplaatst!!!

Liefs Gerda

zazoe

Oooo wat zijn ze liieeef! :-*
Ik kan Purrel wel opvreten! 8)
Snowy ook hoor, maar Purrel is lekker mijn favorietje! ;D

Heeft Snowy trouwens nog van die 'trek eraan en je hebt een meter pluis in je hand'-pluisjes?
Daar lijkt het wel op op die ene wasfoto. ::) :)

Ik vind de insectenfoto's ook supergaaf, echt heel mooi gemaakt!

Enne...wanneer komen de volgende foto's? ;)
Als Bailey en Purrel toch toekomstig ouders zijn moet ik wel genoeg beeldmateriaal van zijn vrouw in spé hebben! ;D

Liefs, Sanne.

Christine

ik geniet telkens van foto's dus waarom zou ik die foto's zat worden, dus met andere woorden.

laat de volgende maar komen :D :D ;D ;D

echt mooie foto's hoe ze aan het genieten zijn van de warme zon

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marije

Hihihi bedankt allemaal voor de leuke berichtjes! ;D
En Sanne...je hebt HELEMAAL gelijk....als je aan zo'n pluisje trekt komt er een hele lading uit...en Snowy zit er helemaal vol mee... :D...en Purreltje is de laatste tijd zo ontzettend lief...komt altijd meteen naar me toe gevlogen... :-*...alleen nu ze broed laat ze van die enorme flatsen enneh...je raadt het al...gisteren lande ze op m'n hoofd en *flats*...op mijn hoofd! :-X :-X :-X...
Ik heb gister een paar badder foto's en korte filmpjes gemaakt, maar die staan nog niet op de compu, dus jullie moeten tot morgen geduld hebben... :-X...kan vandaag dus ook even geen foto's maken... :-[
Liefs,
Marije, P&S

Marije

Pfffff...vandaag alle beestenkooien schoongemaakt, we gaan nl morgenavond op vakantie! 2 heeeeele lange weken zonder m'n kippes.... :-[....ze konden toch niet mee want we gaan ook nog camperen in Frankrijk....maar we gaan "maar" 2 weken weg...en ze worden goed verzorgd door m'n oma...kzal ze wel missen...*gloep*...
Morgen komen de foto's en filmpjes....even een overload waar jullie de vakantie op kunnen teren! ;D
Vandaag hebben Purrel en Snow heerlijk gebadderd....met die vleugels wijd ìn het bad, terwijl ik water over hun koppies moest gieten...op het laatst stond alles blank en was 't badje leeg.... 8)....geen foto's kunnen maken want de andere staan er nog op... :-[
Ook zijn ze nog even in de vervoerskooi naar buiten geweest, lekker heel even zonnen en een grasspriet eten... :D...
En nu zitten ze weer in een schone kooi met een nieuw interieur, ze zijn er heel blij mee... :)
Tot morgen!
Liefs,
Marije, P&S

zazoe

Haha ik las even te snel en dacht dat je ze een grasparkiet gevoerd had! ;D
Ik dacht al, dat is ook niet echt vogelvriendelijk.. 8)

Dat mogen morgen wel minstens 30 foto's zijn, anders kom ik de 2 weken niet door hoor! ;)

Liefs, Sanne.

Petra en Cheeky

Fijne vakantie, Marije!
Ga maar lekker genieten! ;D

Groetjes,
Petra