15 mei 2025, 17:16:13

Is ie ziek?

Gestart door Suzanne, 17 mei 2004, 20:27:12

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

hij heeft nog maar eergisteren het spuitje gehad dus ik zou het nog even aanzien, die antibiotica zal wel z'n werk doen hoor, ook al is ie nog zo klein, hij haalt het wel.  Hij zal waarschijnlijk wel een achterstand oplopen, dat heeft Solo hier ook maar dat halen ze vlug in hoor, ik zie hem hier bijleren en groeien met de dag.

Groetjes
Annouschka

marianca.

Hallo Suzanne,

Ohh meis,wat leef ik met je mee.Ik lees dagelijks je berichten en ben blij als het beter gaat en nu lees ik dat het weer iets slechter gaat.Ik hoop zo voor je dat alles goed gaat komen en die kleine snel opknapt.

Lieve groetjes,
marianca

Suzanne

Hoi,

Bedankt voor jullie medeleven. Doet me goed  :).

Gisteravond heeft hij een paar vliegpogingen ondernomen toen ik hem bij me op mijn schouder had, misschien is dat een beetje te veel voor hem geweest. Ook heeft hij toen geprobeerd naar een stok te klimmen.

In ieder geval ga ik hem zo weer een handvoeding geven. Hij is wel constant met zaadjes bezig, maar zie weinig gepelde zaadjes er tussen. Dus voor de zekerheid geef ik hem 1 maal daags een handopfok voeding. Ik hoop dat het dan goed gaat, en hij geen kropverzuring krijgt.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Joyce28

ik duim ook dat alles goed gaat

Paul

Hoi Suzanne,

Een beetje meer niezen kan niet zoveel kwaad denk ik want de medicijnen moeten even tijd hebben om te gaan werken.
Van 1 keer per dag met de hand voeren krijgen ze geen kropverzuring dat is alleen als je ze 4 keer per dag voert bijvoorbeeld en de krop niet goed leeg hebt.
Dus met 1 voeding per dag hoef je je geen zorgen te maken.
Beterschap met bondje hij zal echt wel snel op gaan knappen nu.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi,

Ik krijg echt goeie moed/hoop van jullie. Bedankt allemaal  :-*.

En nu gaat het weer beter met hem dan vanochtend. Heb hem niet meer horen niezen sinds vanochtend. Hij zit nu weer in de zaadjes te rommelen, dus heb goede hoop dat hij spoedig echt gaat eten. Ook daarom geef ik hem maar 1 handopfok voeding per dag. Anders leert ie het nooit  ;).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

23 mei 2004, 23:43:30 #81 Last Edit: 23 mei 2004, 23:44:30 by blozend_appeltje
Hoi,

Mijn schatje zit nu op mijn schouder (nee, niet mijn man, mijn valkje!  ;D). Zit zich te poetsen, en een beetje op mijn te mopperen als mijn haren langs hem kietelen  :D. Op de ene foto lijkt zijn oogje nog erg rood, maar in werkelijkheid valt dat mee. Wat me nu ook opvalt is dat hij zijn oogjes weer mooi wijd open heeft. Dat was eerst niet.

Groetjes

Suzanne

ps: alleen zijn veertjes zijn zoals je ziet nogal vies. Ze zijn ook aan elkaar geplakt. Maar ik laat het maar zo, want ik wil hem niet nat maken en risico lopen dat hij weer zieker wordt.

Marianne

Hoi Suzanne,

Gelukkig dat het al beter gaat met je valkje.
Het is wel schrikken als ze iets hebben hé!?

Ik kan mij voorstellen dat je man niet op je schouder zit  :D
Hij is vast ook een schat maar het lijkt mij ook voor hem niet erg confortabel op op je schouder te zitten  ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Suzanne,

Op de foto zie ik ook dat het rood veel minder lijkt nu en de oogjes staan veel beter zo :-)
Dan is ie echt aan de beterende hand hoor als je dat zo al opvalt :-)
De veertjes daar moet je je nu echt niet druk om maken dat komt vanzelf weer in orde als ie beter is.
Je moet zeker geen risico lopen dat ie nu weer ziek word.

Groetjes, Paul

Suzanne

CitaatHoi Suzanne,

Ik kan mij voorstellen dat je man niet op je schouder zit  :D
Hij is vast ook een schat maar het lijkt mij ook voor hem niet erg confortabel op op je schouder te zitten  ;D

Groetjes Marianne

Ik kon het niet laten om zo'n grapje te maken  :D.

Groetjes

Suzanne

Suzanne

23 mei 2004, 23:50:11 #85 Last Edit: 23 mei 2004, 23:50:27 by blozend_appeltje
CitaatHoi Suzanne,

De veertjes daar moet je je nu echt niet druk om maken dat komt vanzelf weer in orde als ie beter is.
Je moet zeker geen risico lopen dat ie nu weer ziek word.

Groetjes, Paul

Hij zit zich in ieder geval goed te poetsen zo op mijn schouder! En ik moet zo ontzettend lachen om zijn mopper geluidjes.

Groetjes

Suzanne

marianca.

Hallo suzanne,

Ohhhhhh,wat een mooi bericht :).Ik begin te lezen en bij schatje wist ik natuurlijk meteen dat je je valkje bedoelde :).Kreeg meteen een brok in mijn keel..pfffffffffff,ik ben een echte held.En dan die foto s,wat een scheet zeg.Knuffel maar lekker en houd goede moed...het moet je gegund zijn,kan niet anders.

groetjes
marianca

Marianne

Hoi Suzanne,

Ik vond hem ook erg leuk  ;D

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

CitaatHallo suzanne,

Ohhhhhh,wat een mooi bericht :).Ik begin te lezen en bij schatje wist ik natuurlijk meteen dat je je valkje bedoelde :).Kreeg meteen een brok in mijn keel..pfffffffffff,ik ben een echte held.En dan die foto s,wat een scheet zeg.Knuffel maar lekker en houd goede moed...het moet je gegund zijn,kan niet anders.

groetjes
marianca

Hoi Marianca,

En nu krijg ik een brok in mijn keel. Jullie leven allemaal zo mee met mij  :-*.

Groetjes

Suzanne

marianca.

Haalo suzanne,

Brok maar lekker meis en huil maar lekker,dat lucht op.
En een dikke :-* :-*Het is ook niet niks als je valkje zo ziek is geweest.

groetjes
marianca