28 maart 2024, 21:50:32

Is ie ziek?

Gestart door Suzanne, 17 mei 2004, 20:27:12

« vorige - volgende »

Mandy

Gelukkig dat het alweer wat beter gaat, hopelijk zitten ze dadelijk allemaal weer lekker in de veren en heb je deze ellende gehad. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Hoi,

Met Bondje gaat het nog steeds lekker. Heb zelfs vannacht de warmtelamp uitgelaten en ook nog niet aangedaan. Denk dat dat niet meer nodig is.

Alleen zit ik nu weer met iets anders. Hij heeft sinds gisteren al 3 slagpennen verloren. Is dat niet een beetje vreemd bij zo'n jong valkje  ::)? En 1 van de slagpennen had een zwart laagje aan het begin. Misschien gestold bloed  ::)?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Hoi,

Zit er hier eentje ontzettend druk te wezen. Naar de ene kant van het (kleine kooitje) naar de andere kant te fladderen. Hangen in de tralies en fladderen met zijn vleugen. En ondertussen maar roepen. Ik heb hem genegeerd, want volgens mij wilde hij er uit.

Zijn waterbakje ligt omver, want daar is ie met zijn grote flappers door heen gewalst, haha.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

marianca.

Hallo suzanne,

Ben heel blij voor je dat het zo goed gaat met Bondje :).Nog ff dan kan ie lekker in de voiliere bij de andere valkjes,leuk voor hem/haar.

groetjes
marianca

Suzanne

Hoi allemaal,

Het wordt vandaag hier zo'n 21 graden volgens de weersverwachtingen. De kamer waar Bondje in staat is op het moment 19 graden. Hij is goed levendig en heb hem al een dag of 3 niet meer horen niezen of zwaar zien ademen. Ook zit hij telkens op een stok ipv op de grond. Wat denken jullie, kan hij vandaag terug in de voliere? Ik zou hem zo graag terug zetten. Volgens mij verveelt hij zich te pletter.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lique

Hoi Suzanne,

Je kan proberen, om hem al terug te zetten.
Mocht het niet gaan, kan je hem altijd nog weer binnenhalen, en evt. een warmtelamp aanbieden.

groetjes Lique

Suzanne

Hoi,

Het is inmiddels aardig warm buiten. Dus ik heb Bondje lekker terug gezet. Zijn ouders kwamen gelijk kijken, maar hebben hem nog niet gevoerd, ondanks dat hij er wel om zat te vragen  :D. In eerste instantie belandde hij op de grond, maar inmiddels zit hij al op een stok (iets wat hem daarvoor nooit lukte!). zich te poetsen. Ik zal hem in ieder geval goed in de gaten houden.

Waarvan ik steil achterover sloeg (ik geloof dat jij ook zo'n popje hebt, Lique), was mijn witmasker popje (geen wit koppie, weet zeker dat het een popje is) van 2 jaar oud het bekende bouwvakkersfluitje nadoet en het wijsje van de dikke en de dunne. Deze beide wijsjes doen de 2 mannen Loki en Jacco ook. Die fluiten het wel helderder. Plukkie is wat bedeesder, maar zijn heel duidelijk die 2 wijsjes!

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Suzanne,

Hoe gaat het nu met Bondje in de voliere?
Gaat alles weer goed met hem/haar?

Een pluim voor je inzet!!!!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Het gaat harstikke goed met Bondje. Ben ik heel blij mee.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

marianca.

Hallo suzanne,

Bondje heeft echt geluk met een zo goede verpleegster als jou :).


groetjes
marianca

Suzanne

Hoi,

Zojuist even een nieuwe foto van Bondje gemaakt. Zijn neusje is een beetje kapot door een onhandige vlucht, en zijn veertjes zijn nog steeds wat viezig, maar ik vind hem er erg tevreden en goed uit zien!



Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Suzanne,

Met dat neusje gebeurd wel vaker hoor maar dat is met een paar dagen vanzelf weer genezen :-)
Hij ziet er echt een stuk gezonder uit als op de vorige foto's zeg :-)
Zijn oogjes staan nu ook veel beter als je kijkt dat is echt een duidelijk verschil en hij zit mooi rechtop :-)
Je hebt Bondje er goed doorheen geholpen hij mag je wel dankbaar zijn :-)

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi,

Ik ga bijna naast mijn schoenen lopen van al jullie lieve complimentjes  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

marianca.

Hallo suzanne,

Wat ziet Bondje er goed uit ;)En wat een leuk koppie zeg :D.
Verders sluit ik me aan bij paul ;).Met zo een goede verpleegster(hou de schoenen maar aan) :D :D

groetjes
marianca