9 mei 2024, 09:14:00

overgeven maar niet ziek

Gestart door boezempje, 17 mei 2004, 16:47:36

« vorige - volgende »

boezempje

hallo

ik heb net dokter field weet niet hoe je zijn naam schrijft maar jullie snappen mijn wel denk ik.aan de lijn gehadt.
omdat mijn valkje wel eens doet overgeven en verder niet ziek is.nu zij hij dat ik hem weer wat voeding moest geven dus waar je hem mee groot brengt normaal.of jakoelt ook dat weet ik niet hoe je dat schrijft.maar is dat de jakoelt die je bij de supermarkt koopt of niet dat wilden ik graag weten.

groetjes

Paul

Hoi Boezempje,

Dat is inderdaad dezelfde Yakult die je in gewoon in de supermarkt koopt voor mensen.
En Dr Feld heeft wel aangegeven hoeveel je moet geven denk ik.
Hij geeft dat wel vaker als advies om dat te geven bij problemen met een valkje het kan echt goed helpen met dat soort simpele middeltjes.

Groetjes, Paul

boezempje

oke dat is fijn om te horen.
alleen is het probleem nu dat hij niet meer van een lepeltje wil eten en een spuitje heb ik niet meer.kan ik hem gewoon vast houden en het met een lepeltje erin in doen.????

Paul

Hoi Boezempje,

Als je het met een lepeltje in zijn snavel krijgt is dat prima hoor.
Vaak als je ze vasthebt en op de zijkant van de snavel drukt gaat het bekje open en dan kan je er iets in gieten.
Ik doe het wel eens door met een lepeltje van onder af de bovensnavel zachtjes omhoog duwen en het bekje gaat dan open en hij moet wel even iets happen dan.

Groetjes, Paul