10 mei 2025, 13:19:43

De valkjes van Marianne deel 2

Gestart door Marianne, 16 mei 2004, 16:40:29

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Petra,

Nee, ver weg gaan we niet. We blijven in Nederland en gaan op vakantie naar Camping 'de Leistert' in Roggel (limburg).
Het is maar goed anderhalf uur (met vouwwagen) maar helemaal geweldig voor de kids.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Petra en Cheeky

Roggel  :o ? Ik moest eerst twee keer lezen, klinkt niet erg aanlokkelijk, maar zal vast een mooie plaats zijn!  ;) ;D , al klinkt het wel vreemd: "Groeten uit Roggel". Cor en ik zijn een keer in Frankrijk naar het plaatsje Condome geweest, daar kaarten vandaan sturen was ook een hele vrolijke onderneming!  ;) ;D We hebben er ook veel reacties op gehad!

Maar met kids is het idd vaak handiger en net zo fijn om niet al te ver weg te gaan. Ze vermaken zich toch wel!

Groetjes,
Petra

Marianne

Klink vies he?!
Wij moesten ook erg lachen toen wij het voor het eerst lazen.
Dat hebben wij weer hoor, dachten wij toen.
Roggel zelf is geen grote plaats maar Roermond is vlak bij, en Panningen ook.

Kan mij goed voorstellen dat leuk was om kaartjes te sturen uit het plaatsje Condome  ;D

Morgen vertrekken wij, het huis is al aan kant... nu nog alles inpakken maar eerst even wat lezen hier op het forum.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Hey Marianne,

Ik wens je een fijne vakantie!! Ik kreeg geen notificatie van dit dgaboek, maar ga je weer volgen als je weer terug ben.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

Ik weet zeker dat jullie heerlijk zitten te "roggelen" op dit moment,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hihihihihihi
We horen de verhalen wel weer als jullie terug zijn.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Marianne

Hoi allemaal,

Ik ben weer heerlijk uit'geroggeld'. ;D

De valkjes hebben het prima gedaan.
Het eerste wat ik deed was tellen en ja hoor, alle 6 gezond en wel in de voliere.
Net de voliere opengezet en heel voorzichtig kwamen ze naar buiten.....daarna was het topdrukte op de vliegroute...
Nu zitten de mannen heerlijk naar elkaar de fluiten / geluidjes maken en hebben het prima naar de zin.
Gelukkig maar.

Morgen nog een verjaardag en dan ga ik de kweekkooi weer naar beneden halen.
Ik ga Jewel en Pino apart zetten, kijken of ze wat willen gaan doen.

Nu ga ik nog even wat bij lezen op het forum en dan maar weer een was aanzetten ....

Groetjes Marianne

Lin

Hey,

leuke tijd gehad? gelukkig gaat alle met de valkjes nog goed! en ik ben benieuwd of jewel en pino zin hebben!

Groeten, Lin

Marianne

Heey,

Hier weer eens een berichtje van deze kant.
Er gebeurd niet zo spectaculair veel met de valkjes, alles gaat zijn gangetje, vandaar dat er al een hele tijd niets geschreven meer is (wel bij verhalen over mijn nestjes maar dat is iets anders).
Even druk hier. Begin december (9, 10 en 11ste) een Night of the Proms gehad met de harmonie. Geweldig leuk maar er gaat ook heel veel tijd in zitten. De laaste week repetitie en soundcheck op woensdag en donderdag en op vrijdag, zaterdag en zondag een uitvoering gehad van minstens 3 uur.
Ik voelde mijn lippen na dat weekend helemaal niet meer.

Deze week nog werken en vrijdag gaan we op vakantie.
Lekker een weekje tussen uit.
Daar vieren we de 24ste mijn verjaardag en op eerste kerstdag zijn mijn man en ik 12 1/2 jaar getrouwd. Dat vieren we daar met een diner met broers en zussen.
De valkjes blijven gewoon thuis en krijgen een goede verzorging van onze buurtjes.

Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte.

Groetjes Marianne

Riny

Hoy Marianne
Dat is inderdaad lang geleden dat ik hier kwam buurten.
Maar het is wel zo ,als alles zijn gewone gangetje gaat valt er niet zoveel te schrijven.
Ik kan goed geloven dat jij je lippen niet meer voelde na dat weekend,het is ook niet niks.
En dan nu maar hopen dat je een geweldige vakantie/verjaardag/trouwdag hebt.
Groetjes Riny :D

Caroline

Hoi Marianne,

Een hele fijne kerst en vakantie.

En gefeliciteerd met je verjaardag en je 12 1/2 jaar huwelijk.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marianne

Hoi Riny en Caroline,

Bedankt!  ;)

Groetjes Marianne

Marianne

Hoihoi,

Vanmorgen de kamervoliere weer eens een grote beurt gegeven.
Alles is weer spik en span, dan kunnen ze het tijdens onze vakantie allemaal weer vies maken ;D.
Grappig was om te zien dat ze om de beurt een poging deden om op het touw te gaan zitten waar ik de kerstkaarten aan hang. Het was erg wiebelig maar sommige bleven goed zitten.
Ik ben helaas vergeten er een foto van te maken.

Ga nu gauw verder met de voorbereidingen voor onze vakantie. Kom straks nog een kijkje nemen op het forum.

Groetjes Marianne

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda

Lin

Hey,

Wat een leuke dagen heb je beleefd! En ik las harmonie?? Wat voor instrument bespeel je? Ik speel buel heb net ook 3 uitvoeringen achter de rug. en dat de ammazuur (hoe schrijf je dat?) op is ken ik! Ik wens je alvast een fijne vakantie vrijdag. Waar gaan jullie trouwens heen En ik wens je natuurlijk een mooi 2006!

groeten, Lin