22 juli 2025, 16:37:25

De valkjes van Marianne deel 2

Gestart door Marianne, 16 mei 2004, 16:40:29

« vorige - volgende »

Marianne

Hoihoi,

Ik heb vandaag weer foto's gemaakt maar helaas ook weer problemen met het verkleinen van de foto's. Tja en zo klein als hiervoor is ook geen pretje om na te kijken en dan zie je nog niet veel van mijn trotsjes.
Als iemand ze voor mij zou willen verkleinen dan laat het maar weten. Ik heb zo'n 8 foto's in de aanbieding.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Marianne,

Stuur ze maar naar mijn emailadres (te vinden in mijn profiel). Dan verklein ik ze wel voor je.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Suzanne,

Ze komen eraan.
Alvast bedankt!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Marianne

27 oktober 2004, 23:46:42 #243 Last Edit: 27 oktober 2004, 23:50:49 by Marianne
Hoi hier is de eerste foto dan eindelijk.

Dit is dus Gijs.

Een beetje geplukt op zijn koppie maar een echt schatje en heel aanhankelijk.

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Suzanne,

Ja het is mij gelukt via het programma dat bij de digitale camera zit.
Ik ga ze nu maar eerst proberen zelf erop te zetten.
Nogmaals bedankt voor je aanbod.

Groetjes Marianne

Suzanne

Graag gedaan hoor. Ik kijk uit naar de foto's.

Groetjes

Suzanne

Marianne

27 oktober 2004, 23:52:00 #247 Last Edit: 28 oktober 2004, 00:01:24 by Marianne
Nou hier de tweede foto.

Dit is de verrassing, de bonte.

Marianne

27 oktober 2004, 23:54:06 #248 Last Edit: 28 oktober 2004, 00:02:25 by Marianne
en dit is de oudste lutino.

Suzanne

Hoi Marianne,

Wat een schatjes zeg! Maar als ik het zo bekijk lijkt het net alsof de oudste lutino geen parels heeft, meer gele vlekjes, of komt dat door de foto?

Groetjes

Suzanne

Marianne

28 oktober 2004, 00:00:39 #250 Last Edit: 28 oktober 2004, 00:03:37 by Marianne
en dit is de jongste lutino.

Groetjes Marianne

Marianne

CitaatHoi Marianne,

Wat een schatjes zeg! Maar als ik het zo bekijk lijkt het net alsof de oudste lutino geen parels heeft, meer gele vlekjes, of komt dat door de foto?

Groetjes

Suzanne

Hoi Suzanne,

Dat komt door de foto.
Die donker gele vlekjes zijn de parels.

Groetjes Marianne

Suzanne

Ze zijn heel leuk hoor  :). Echt al helemaal valkjes (ik weet niet wat ik heb, maar ik typ telkens vlakjes  :D)

Groetjes

Suzanne

Marianne

Hoi Suzanne,

Ik heb dat ook regelmatig dat ik worden fout typ.
Ik kan nu geen voorbeeld verzinnen maar ik moet regelmatig even wat corrigeren als ik het aan het nalezen ben.
greotjes ofzo iets weet je wel.

Groetjes Marianne

marianca.

Hallo marianne,

Wat een scheetjes zeg :).Ze zien er heel leuk en vertederend uit,complimentje ;).

groetjes
marianca