27 april 2024, 13:03:03

TV kijkende parkiet

Gestart door Niels, 30 december 2002, 22:45:08

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hallo paul,

hihi,wat lief. Viggo zit alleen boeiend mee tekijken. haha, ik kan hem ook uren alleen laten met een spiegel!! Vind hij bere gezellig, zo met zijn "vriendje".  :D oei, ik was Viggo ff kwijt, maar hij zat weer in de caviabak!! poeh..gelukkig maar!!  :o

groetjes jaimy en Viggo (die weer bij zijn buurvrouw zit)

Chewy

Hahaha :D, die Viggo, altijd maar bij de cavia's :).

Lique

Ja, wat valkjes toch hebben met andere dieren, ik weet het neit. Onze valkjes gaan ook veel op het konijnenkok zitten, of ze vliegen op de rug van de hond.

Chewy

Ja inderdaad angelique... onze honden vinden ze ook heerlijk om even een ritje op te maken...

Dagen ze bij jullie ook weleens de andere dieren uit? Fido test andere dieren voortdurend... Dat gaat nog een keer fout :(.

Groetjes, Chris.

Jaimy_en_Viggo

tja ik weet ook niet wat ze met andere dieren hebben..dat ze er geen angst voor hebben. zo vind viggo het ook erg gezellig om even om de schouder van mijn broertje mee te rijden  :D ;) ;D

groetjes jaimy en viggo

Lique

nou, uitdagen...
De hond is favo prooi, en het konijn he.
Als klapper ons. ze kijken echt wat ze bij ons wel en niet kunnen maken.

Barbara

Mijn valkje Croky (pop als t goed is) heb ik nu ca. een maand. Ze probeert nu uit hoe wild en hard ze kan 'bijten'. Ze pakt soms velletjes tussen bv duim en wijsvinger. Volgens mij probeert ze er vaak mee te zeggen dat ik haar moet kroelen, maar daar trap ik niet in natuurlijk! Ze stopt wel zodra ik luid 'Hé!' of 'Nee!' roep en dan rustig zeg 'zachter'. Ze kijkt dan heel verbaasd om zich heen wat dat was, je hoort haar bijna denken; 'Wie ik? Ik doe niks!"  ;D Daarna doet ze netjes haar kopje omlaag, om alsnog gekroeld te worden. Ze weet het best wel! Overigens probeert ze ook Dimi uit, mijn mannetjesvalkje. Ze wil hem soms overal wegjagen waar hij zit, en eerst trapte hij daarin, maar nu mooi niet! dat betekent wel vaak een schermutseling op mijn hoofd of schouder of hangend aan mijn achterhoofd of rug, maar ja, dat hoort erbij hè.... Kan ik mijn haar weer uit de klit halen. Hup, er landt er nu weer eentje achter op mijn hoofd, voelt alsof iemand een paardestaart wil maken, haha. Woosh, nu vliegen er allerlei papieren door de lucht omdat ze rondjes vliegen in de kamer.... zucht! Maar goed, Dimi zit weer terug op mijn hoof waar hij zat en Croky heeft verloren  ;D