23 april 2024, 20:21:00

met welke temperatuur

Gestart door Joyce28, 15 mei 2004, 14:35:30

« vorige - volgende »

Joyce28

mag een valkje van 10 wkn buiten staan?
Nu is het nog wel frisjes buiten,dus zet ik ze nog niet buiten neer,maar vroeg het me zo af,wannneer dat mag

giovanni

ja hoor, die mag gerust ff buiten, maar wel als
het redelijk goed weer is hè  ;)

grtjs

Tara

Hoi Joyce,

bedoel je even buiten, of bedoel je voor altijd buiten?

In ieder geval, een valkje van 10 weken is al zo goed als volwassen, alleen nog lang niet geslachtsrijp. Maar voor de rest kun je ze als volwassen beschouwen. Als ze effe buiten moeten, dan kan dit hoor, maar wel onder toezicht natuurlijk, en ze mag niet in tocht staan ook, en het moet mooi weer zijn.

Als je haar langer buiten wil, dan kan je best wachten tot het echt warm wordt.

Groetjes, Tara

Joyce28

nee,ik bedoel voor even buiten
en nu vind ik het nog te frisjes zelfs voor die andere valk
dus als ik het een aangename temp vind voor mijn andere valk,geeft het dus geen problemen als dat jonkie er ook bijzit.
Nee op de tocht staan ze niet buiten,ik verrij de kooi,zo weer naar een ander plekkie ;)

Tara

Hoi Joyce,

jah, hier is het weer prachtig momenteel, ik weet niet hoe het daar bij jou is. Hier zouden ze deze middag wel ff buiten kunnen als ik ze apart in een kooi binnen zou hebben. In ieder geval, goed dat je de kooi zo kunt verrijden, da's wel handig :-).

Groetjes, Tara

Joyce28

ik vind de wind nog te hard hier ;)

giovanni

yo

ja,kom ff met je karretje naar Belgie, hier is het méér dan
ideaal weer :D

nee :P, w8 dan gwn nog ff tot het beter weer is, zo eens over de middag buiten zetten zal hun goed doen:)
Maar zoals Tara al aangeevde, niet alleen laten, want
als er ergens een kat ofzow moest opduiken...

grtjs en hopen op goed weer:p

Joyce28

oooh Belgie,wel lekker weer,haha.Hier ook wel maar een harde wind,en dat maakt het gelijk frisser.
Over katten gesproken in de tuin,de tuin is afgesloten d.m.v schuttingen en coniferen,en mocht er toch een kat komen,we hebben een hond ;D :D
(katten komen alleen s/nachts :-/ )