29 maart 2024, 15:03:58

Agressieve valk man

Gestart door Cindy-valkje, 4 mei 2020, 16:45:26

« vorige - volgende »

Cindy-valkje

Mijn valk man is nu 5 jaar en sinds een week zeer agressief. Hij valt ons aan en schreeuwt heel hard meeste tijd van de dag. Hij zit in een hok met 2 popjes. De ene pop is hij helemaal weg van en waar zij is miet hij ook zijn tot vervelends toe van het vrouwtje. Die andere pop is op zichzelf. Het popje waar hij op gesteld is heeft 3 weken geleden 2 eitjes gelegd terwijl ze het niet samen gedaan hebben want dat wil ze niet. We zetten hem apart als hij zo gilt of ons aanvalt. Ik weet niet wat ik moet doen met hem. Dit gedrag kan echt niet en zeker niet dat schreeuwen want daar krijgen we gezeur mee met de buren. Is hij broeds en moet ik hem apart zetten of samen met dat popje die hij ook aanvalt? Ik weet me ff geen raad. Ik vind het ook zielig om hun weg te doen na 3 jaar hier te zijn.

Lin

Ik zou hem apart zetten met die  pop waar hij op gesteld is. Wat doet hij als hij roept? Hangt hij aan de tralies of wil hij broeden?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Cindy-valkje

Hij valt het popje aan als ik ze bij elkaar zet. Hij schreeuwt alleen en valt aan. Hij broedt niet want er valt niks te broeden.

Lin

Waarom valt er niks te broeden dan? Want er liggen toch eieren?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)