5 mei 2025, 18:55:35

Spooky

Gestart door Suzanne, 7 mei 2004, 20:02:07

« vorige - volgende »

Suzanne

7 mei 2004, 20:02:07 Last Edit: 8 mei 2004, 20:32:39 by blozend_appeltje
Hallo,

Ik ben Spooky. Ik ben een bonte cinnamon witmasker pop, maar verkocht als bonte witmasker pop  :D. Daar had ik mijn vorige baasje even mooi in de maling. Ik woon sinds vandaag in de Valkenburcht. Hiervoor woonde ik in België, samen met een witmasker man. Maar mijn vorige baasje is aan het over stappen naar andere vogels, dus bood mij te koop aan. Helaas heeft mijn nieuwe baasje al genoeg mannetjes (onlangs zelfs 2 verkocht), dus nam ze mijn vorige vriendje helaas niet mee  :-/. Maar nu heb ik allemaal nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. En ik hoop die mooie witmasker man Loki te versieren. Of Kirlia, waarvan mijn nieuwe baasje vermoed dat het een man is, maar nog niet zeker weet. Ik weet het lekker wel, maar ik zeg het niet  :D.

Hier een foto die mijn vorige baasje gisteravond heeft gemaakt bij hem in de voliere.

Groetjes van Spooky  ;)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Coco en Chantal

Hoi Suzanne
wat een prachtige aanwinste heb je erbij zeg om jaloers op te worden ;).

is ze tam? in ieder gevall het is een pracht beest en een cinnamon kom jij even mooi weg  ;D.

veel plezier met spooky

groetjes chantal doeii
Groetjes Chantal en de valkjes

Tara

Hoi Spooky,

wat ben jij een lekker valkje zeg, wat een schatje zeg, ik denk dat je het zeker bij Suzanne naar je zin zal hebben, het is een heel lief baasje ;-). Veel succes met het zoeken naar een nieuw mannetje!

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi,

Ze is niet tam. Maar hoe wild ze is weet ik nog niet. Ik heb nl. wel meer niet tamme valkjes in mijn voliere, maar die zijn toch zo brutaal om soms op mijn hoofd of schouder te zitten  :D. Of ze komen uit mijn hand trosgierst eten. Dus ik moet nog even afwachten hoe schuw ze is.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

8 mei 2004, 20:36:18 #4 Last Edit: 8 mei 2004, 20:36:49 by blozend_appeltje
Hoi,

Hier nog een paar foto's van Spooky die ik zojuist in de voliere gemaakt heb.

Ik zag haar vandaag kroelen met Kirlia (waarvan ik denk dat het een man is ipv een pop. Volgens mij verliest die ook de parels). En ik hoop dat ze een koppeltje vormen. Dan krijg ik mooie valkjes:

Mother: Pied Whiteface Cinnamon
Father: Pied Whiteface Cinnamon Pearl

male offspring:
100% Pied Whiteface Cinnamon Split To {X1:  Pearl}

female offspring:
100% Pied Whiteface Cinnamon Pearl

Groetjes

Suzanne

Tara

Hoi Suzanne,

jeeh, dan krijg je idd mooie jonkies hoor, maar het is een prachtvalkje, wel jammer dat mannetjes hun parels verliezen he .. Maar zelf dan zijn ze nog superprachtig :D

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Suzanne,

Spooky is echt een mooi valkje daar kan je zeker trots op zijn :-)
Ik vind dat bont heel erg mooi bij een witmasker in elk geval.
Je zal daar zeker een mooi nestje mee kunnen krijgen nou maar hopen dat ze met het goeie mannetje een nestje neemt :-)

Groetjes, Paul

Joyce28

zo hee das een hele mooie :o,die wil ik oooooook,hahaha

super gaaf,en hoop dat ze eitjes gaan leggen  :)