5 mei 2025, 23:00:55

Pop aanschaffen

Gestart door Remco_Ultee, 6 mei 2004, 00:35:05

« vorige - volgende »

Remco_Ultee

Ik heb na lang zoeken een advertentie gevonden op marktplaats waar 2 koppels te koop op stonden.

Dus ik heb keus uit 2 poppen, heb nl. alleen de pop nodig.

Een witkop en een geelgeparelde, dat is een grijze valk met gele parels ipv. witte, misschien wel apart? kent iemand die?

Ik wil de pop bij mijn geparelde lutino man steken. Alleen ik moet er wel 300 km in totaal voor rijden, wat denken jullie? Zou ik dat kunnen doen of lijkt het jullie niet zo verstandig?

mvg.

Inger m

6 mei 2004, 00:53:01 #1 Last Edit: 6 mei 2004, 01:06:01 by Cinnamon_valk
Hoi,
Een grijs geparelde valkparkiet heeft toch sowieso gele parels? Als het een witmasker geparelde is zijn de parels wit.

Of je er 300 km voor wilt rijden hangt van jezelf af. Ik vind het erg veel voor een valkparkiet, maar mss valt het te combineren met een familiebezoekje of iets leuks?

Ws is het nu idd lastig om een volwassen popje te vinden, omdat het kweekseizoen is, jonge valken zijn er nu heel veel, alleen weet je niet altijd of het een pop of man wordt...

Succes!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

je kan het altijd doen hoor, Maar het is inderdaad een verre afstand, het hangt ook van jezelf af. Een grijs geparelde heeft zoals inger zei altijd gele parels.

SDC:D