17 augustus 2025, 18:06:43

2e ronde 2004

Gestart door Mandy, 4 mei 2004, 01:44:04

« vorige - volgende »

Mandy

Ja vind ik ook, maar dat gaat langzaamaan beter. ;)

En ik ben blij dat er eindelijk weer wat valkjes naar hun wachtende baasjes kunnen. :)

Vandaag is een wildkleurtje opgehaald.
Maandag wordt Soxs opgehaald.
Nessa misschien ook deze week.
Macey gaat zaterdag naar Cora.
En als de 2 jongste cinnamon geparelde witmaskers van Jut&Jul goed zelf kunnen eten gaan die woensdag en donderdag.
En misschien dat het bontje van Pino naar Evi gaat.

En het doet me goed dat ik weer wat mensen blij kan maken met deze lieve valken. :P

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Geweldig dat de uitsalg van Nessa negatief is ! Zodra ik weet wanneer de kooi binnen is maken we een afspraak. Zal hopelijk snel zijn, want ik heb hem een week gelden besteld en het zou een week duren. Marcel heeft maandag, dinsdag en vrijdag vrij, maar ik moet maandag en dinsdag tot 3 uur werken. Vrijdag ben ik wel vrij.

groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Hoi Mandy

Eindelijk weer eens goed nieuws daar, gelukkig dat de uitslagen negatief waren zeg!!
Kan je er zelf ook weer beter tegen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anita1

;) ben blij dat er verbetering is hiero.ik hopelijk ook snel pfff.je wordt er wel moe van he? je wilt het allerbeste voor je lieffies.goed gedaan allemaal hoor mandy.petje af! kusss anita :-*

Mandy

23 augustus 2004, 00:43:20 #499 Last Edit: 23 augustus 2004, 01:07:15 by Mandy
Nog nooit heb ik zo'n nare verjaardag gevierd...
Vandaag zijn er 3 valken overleden! :o :'( :'( :'(

Eerst belde Sabrina me op met de nare mededeling dat Rani vanochtend was overleden. :(
Dat was de eerste lutino van Ot&Sien, die is 2 maanden geleden weg gegaan.
Ze mailde me van de week al dat ze zo stilletjes en rustig was en dat ze ze nog steeds moest ontwormen. Dat heeft ze van de week gedaan en van 't weekend ging het eigenlijk minder en at ze niet meer. Toen ik vroeg hoeveel ze woog was het tussen de 60-70 gram! :o En vanochtend lag ze dus dood.  :(
Morgen gaat ze ze wegbrengen om er sectie op te laten verrichten en ook laat ze Yao en Ayla nakijken en de ontlasting na kijken. Ik ben benieuwd wat het geweest is. Het zouden wormen geweest kunnen zijn en ondanks dat er geen verschijnselen waren misschien toch de papegaaienziekte, ik hoop het niet natuurlijk. :-/

Toen ik de valken ging verzorgen vond ik het 2e jong van Kuifje&Bobbie dood, dat was de cinnamon geparelde witmasker voor Esther. :(
Nu wordt als alles goed blijft gaan het 5e jong voor haar en voor wie die eerst zou zijn heeft pech, want Esther gaat voor.

Maar met jong 1 ging het ook niet goed, die was zo zwak dat die niet meer op z'n poten kon staan. Die heb ik apart gezet en had ik uit zijn lijden moeten verlossen maar dat kon ik niet. 's Middags met een tuin vol visite heeft mijn vader 'm de nek omgedraaid en uit zijn lijden verlost. En ik moest me ff "gezellig" afzonderen om een potje te janken... :'(

hieperdepiep hoera... :-/

Ik vrees nu voor jong 4, de bonte witmasker, die is ook erg mager en zwak.
Jong 3 en 5 zien er nog wel goed uit, maar dat was ook met jong 2... ::)

En de lutino's doen het ook niet goed, ze krijgen maar erg weinig gevoerd en ik krijg er niks in. Met dat oog is niets meer aan de hand, misschien toch even een irritatie geweest van iets? En verder snotteren of niezen ze niet. Maar toch vrees ik dat ze het niet gaan redden... :(

Ik heb gisteren de 4 jongen van Jut&Jul naar binnen gehaald en samen in een kooi zitten om te kijken of ze alle 4 zelf kunnen eten en of er met hun toch niks is, geen genies of gesnotter, en gelukkig is dat ook niet.
Ook eten ze zelf al goed en vertonen ze normaal valken gedrag.  :)
Voor de zekerheid hebben die vrijdag direct Baytril in de bek gehad en hebben ze het nu al 2 dagen in het drinkwater, dat is gewoon preventief want ze hebben toch even buiten gezeten en zijn in aanraking geweest het pleegbontje en de 2 lutino's. :-/

Dus de "score" van dit jaar is nu opgelopen naar 20 doden van de 77 jongen, om te janken, en dat doe ik nu dus ook, voor de zoveelste keer... :'(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

O meid, wat ontzettend erg voor je zeg.
Ik kan me voorstellen dat je een baaldag hebt nu, en zeker geen leuke verjaardag hebt.
Ik weet eigenlijk niet veel meer te zeggen, maar het is gewoonweg vreselijk. Hopelijk stopt het nou een keer, en kan je de leuke dingen van valkjes kweken nu eindelijk eens een keer mee gaan maken. Dit maakt het er niet leuker op.
Maar je moet vol blijven houden, we steunen je met ons allen.
Als je behoefte aan een praatje hebt, mag je rustig bellen, of langskomen ofzo, maar dat weet je wel.
Maar krop het niet allemaal op. Praat er over.
We zijn er allemaal v oor je.

Sterkte.

groetjes LIque

boezempje

hai mandy

ojeee meis ik heb er geen woorden voor wat vindt ik dit erg voor je meis.tog wil ik je van harte wensen met je verjaardag.
maar een verjaardag kun je het niet noemen nee,
hou je taai meis als er iets is kun je me altijdt maile of wat dan ook.dat mijn jong dood is ie niet leuk maar er komt wel weer een anderen maak je daar niet druk om oke.
esther
heel veel sterkten ermee

robentru

Och Mandy,
ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, hier zijn echt geen woorden voor... kan alleen maar aan je denken, voor je duimen,... weet niet wat ik voor je kan doen :-/
Getver wat een verjaardag.... hoop uit het diepste van mijn hart, schrale troost voor je maar toch, dat die van volgend jaar beter zal zijn.
Chips!
Denk aan je en wens je veel, heel veel sterkte.
Trudy.

Anita1

:o :o ooooooooooooh.zit hier ook ff te janken.nou nou zeg!.en over feliciteren durf ik niet te beginnen.knuff anita.pff

sabrina

23 augustus 2004, 01:28:42 #504 Last Edit: 23 augustus 2004, 01:29:06 by sabrina
jeetje...ik wist niet dat je vandaag je verjaardag vierde...Het spijt me dat ik je dag zo ontzettend naar ben begonnen en dat er daarna nog zoveel narigheid volgde.

Ondanks ons eigen verlies van onze lieve Rani leef ik heel erg met je mee.

liefs,
Sabrina

Marianne

Hoi Mandy,

Heel veel sterkte.
Kop op !!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

carco

Jeetje Mandy toch..
Gloeiende, gloeiende.. de rest mag je zelf invullen, houdt het daar nooit op dan?!
Sterkte en in ieder geval (hoop ik) tot woensdag!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Joyce28

23 augustus 2004, 13:12:47 #507 Last Edit: 23 augustus 2004, 13:14:31 by Joyce28
Hoi Mandy,

Ik had het gisteravond al gelezen,maar was zo geschokt,dat ik het even moest laten bezinken
Ik weet zelfs nu niet wat ik moet zeggen,vreselijk,wat zul jij je rot hebben gevoelt tussen de visite :-[

En alweer 2 jonkies van Kuifje en Bobbie,ik hou me hart vast voor de rest :'(

En Sabrina natuurlijk ook veel sterkte met het verlies van Rani :-[

Mandy,heel veel sterkte en hoop voor jou,dat het gauw september is,dan kunnen jullie allemaal van jullie welverdiende rust genieten

Guinevere

Hoi Mandy,

Kom ik net uit vakantie en lees ik hier al die nare verhalen..
De ellende blijft maar doorgaan zo lijkt het ...
Nou zal ik 4 sept maar snel komen en die van mij en lynne ophalen dat zijn er 2 minder waar jij je zorgen over moet maken !
Ik hoop dat je voor de rest geen sterfgevallen meer hebt en dat dit eindelijk eens allemaal stopt ...
Verzorg jezelf maar goed !

Lieve groeten
Guinevere

Annouschka

Hoi Mandy,

ik lees dit nu pas, wat erg zeg.  Waarom blijft dit nou doorgaan??  Hier zijn ze ook nog niet op en top hoor, zitten ook soms nog te niezen, vooral Yabba dan.
Ik hoop echt dat er geen doden meer vallen want dit is echt teveel.

Heel veel sterkte toegewenst,

groetjes
Annouschka