18 augustus 2025, 22:50:33

2e ronde 2004

Gestart door Mandy, 4 mei 2004, 01:44:04

« vorige - volgende »

boezempje

hai mandy

nee zou niet mooi zijn he broer en zus hihihi.
kan dat kwaadt dan ik heb er geen verstand van.
ik hoor het wel waneer ze van mijn zijn oke.

gr esther

carco

9 augustus 2004, 18:52:44 #391 Last Edit: 12 augustus 2004, 02:36:38 by carco
Hoi Mandy

Gefeliciteerd met je albino!! Eindelijk weer eens goed nieuws daar ;)!
Wel jammer voor je dat je nu weer 2 valken weg moet doen.
Heb je alweer mooie foto's kunnen maken van de nieuwe jongen?
Je vakantie schiet er nu toch nu helemaal bij in hè? Met al die rottigheid die je gehad hebt en nog jongen te gaan?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

boezempje

hai mandy

hoe gaat het met je valkjes vandaag,en met bondje gaat het hopelijk ook weer goed.we hopen dat je het ergste weer hebt gehadt,

gr esther

Mandy

12 augustus 2004, 03:07:20 #393 Last Edit: 12 augustus 2004, 03:12:49 by Mandy
Hier zijn de jongen van Suske&Wiske  :) ;

Met vooraan mijn allereerste albino! ;D
Het gaat gelukkig allemaal goed, ze worden goed gevoerd.
Ik had vanmiddag om 12.00 gekeken en deze foto gemaakt. Toen ik echter om 14.30 weer ging kijken zaten Suske&Wiske nog steeds buiten! :o
Ik dacht de jongen afgekoeld te vinden maar wat bleek, Thea zat erbij! :P
En dat terwijl Theo op een jong van hun zat want daar is dus een ei uitgekomen en het laatste 2e ei van Pico&Bello staat op uit komen, dit is een geel donsje. :)
Waarschijnlijk is Thea erbij gegaan omdat Suske is gaan eten toen ik hem eraf had gehaald en daarna konden ze het blok niet meer in.
Maar toen ik Thea er af had gehaald konden ze er gelukkig weer bij. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai mandy

erg lief hoor die kleintjes
en super tog je eerste albino mooi hoor.

gr esther

suus

Hoii Mandy,
Van harte met je albino en de andere kleine valkjes!!! Ik ben echt heel blij voor je en lees dan ook alleen nog maar positieve berichten! Ook dat is natuurlijjk fantastisch. Maar gaat het zo goed? Zie je nog ziekte verschijnselen?!? Ik hoop echt dat je het weer achter de rug hebt en nu dus op naar alleen nog de goede dingen van die prachtige valkjes!!!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Mandy

12 augustus 2004, 04:17:53 #396 Last Edit: 12 augustus 2004, 04:28:21 by Mandy
Ik zie gelukkig alleen maar vrolijk fluitende valkjes zonder gekke dingen dus hopelijk is het achter de rug! ;D
Maar ik moet dinsdag de 17e om 10.00 bij Feld zijn en hoop dan vrijdag de 21e de uitslagen van de swabs te hebben.
Ik neem zowieso bontje mee waar het mee begon en nog een valk maar ik weet nog niet wie. En Karin wil dat ik op haar kosten Nessa en Switch ook mee neem, dus ik ga met 4 valken weg.  :)

Hier is te zien dat het nog steeds goed gaat met bontje;

Degene die eigenlijk een bont geparelde wilde heeft afgezegd dus als alles goed blijft gaan kan Evi straks uit de 2 bontjes kiezen. ;)

Mandy

12 augustus 2004, 04:25:32 #397 Last Edit: 12 augustus 2004, 04:27:32 by Mandy
Hier zijn de jongen van Kuifje&Bobbie die nu alle 5 bij Pico&Bello liggen en tot nu toe zorgen ze er goed voor  :) ;

Het 1e jong is flink geplukt zoals je kan zien  :-/ ;

Dit wordt een gewone geparelde witmasker.

En jong 3 blijkt onverwachts een bonte CINNAMON geparelde witmasker te worden!;

Dat betekent dus dat net als bij de 1e ronde het niet volgens het boekje gaat en er dus alleen met zekerheid te zeggen is dat de cinnamons poppen zijn.
En aangezien dit eigenlijk de 1e keus van Joyce was is zij er heel blij mee! :P

En zoals het er nu naar uit ziet gaat Esther voor jong 2 die een cinnamon geparelde witmasker pop gaat worden  :) ;

Zij wilde graag 2 valken, een cinnamon geparelde witmasker en een bonte witmasker en het liefst een man en een pop en het liefst niet verwant. Dus ze gaat nu voor een bonte van Suske&Wiske waarvan het geslacht een gok zal zijn, maar ze kan straks misschien pendelen wat het is? ;)

En jong 4 wordt ws een bont geparelde witmasker en jong 5 een cinnamon of gewone geparelde witmasker. :)

Mandy

En hier is te zien dat de 2 lutino's helaas toch meer geplukt worden  :-/ ;

En hier zijn jong 3 en 4 van Jut&Jul met nog steeds het pleegbontje van Rembo&Rembo die erg klein en mager blijft maar nog steeds een beetje meegevoerd wordt... ::)

Joyce28

ja echt super joh,en ongelooflijk.Ik dacht dat het niet meer kon,totdat je me mailde,dat het nog een paar dgn wachten was,dan kon je zien of cinnamon doorbrak.Maar wist niet dat je dat al zo snel kon zien,en dat ze al zo groot zijn :o

En wat lijkt Bontje op Lucky zeg.Lucky heeft niet zoveel geel als d'r andere 2 zusjes,dan komen deze zusjes meer in de buurt.Gelukkig gaat het goed met Bontje
Tja,en dat plukken is altijd een zielig gezicht :-/ ,maar dat gaat gelukkig helemaal goed komen

Nou spannend hoor bij Feld straks,en dan nog wachten tot de 21ste :-/

boezempje

hai mandy

nou het zijn weer superfoto'' hoor echt lief die kleintjes allemaal en wat goed dat het beter gaat met bontje
bontje ziet er ook goed uit hoor super hoor,en mijn jong wat voor mijn is gaat pearl heten ;)en ben er heel blij mee dank je mandy.nu de 2e nog op foto hihih ze hem/haar wel,kan ik gaan pendelen wat het wordt :D

gr esther

Anita1

:D ach wat een lieffies mandy.oow en mooi is die cinamon hoor! eigenlijk zijn ze allemaal mooi.die witmasker ook.en dat kleintje..kan je die niet ietsje bijvoeren dan? wat een scheetjes he? mijn hart smelt als ik ze zie.knufff anita ;)

Mandy

Hier nog een foto van het fallow jonkie die inmiddels ook weer goed in de veren zit na het plukken  :) ;

carco

Hoi Mandy

Wat zijn ze weer schitterend allemaal en wat een verschillende heb je toch zitten bij elkaar. Heb je voor allemaal al een huisje gevonden (bijv. die bont geparelde witmaskers?)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mandy

12 augustus 2004, 23:40:40 #404 Last Edit: 13 augustus 2004, 02:19:04 by Mandy
Hahhaa ja daar heb ik wel een thuis voor hoor, daar kom je zo van af. ;)
En ik hou er dus misschien zelf wel 1 als die mooi genoeg is. :)

Zoals het er nu naar uit ziet is het 4e jong van J&J over, een cin.gep.witm. en het 1e jong van K&B, een gewone gep.witm.

En vandaag is het allerlaatste jonkie van dit jaar geboren.
Weer een geel donsje van Pico&Bello bij Theo&Thea  :) ;

Dit is het 77e jonkie van 2004 uit 9 koppels! ;D
Helaas zijn er totaal 13 overleden, maar hopelijk blijft het daarbij en worden de rest mooie gezonde valken. ;)