19 augustus 2025, 01:04:02

2e ronde 2004

Gestart door Mandy, 4 mei 2004, 01:44:04

« vorige - volgende »

Anita1

sjeees mandy wat een prachtige valkjes zeg! echt mooi zeker die laatste 2.
die al iets grotere.en ook die kleine geparelde is mooi licht.zoo je hebt heel wat jonkies.hardstikke leuk zeg! en nu maar hopen dat het goed komt met het plukken.is toch altijd jammer en zonde.ook zielig vind ik.
maar wees maar trots op jezelf met je prachtige valkjes.knuff anita ;)

boezempje

8 augustus 2004, 12:40:28 #376 Last Edit: 8 augustus 2004, 12:41:41 by boezempje
hai mandy

prachtige foto's hoor en wat fijn dat het wat beter gaat,we zullen duimen voor je dat alles goed blijft gaan.
jammer dat  Kuifje is gaan plukke .maar ook dat zal wel weer goed komen.het ziet er allemaal weer mooi uit.
hoe gaat het met jou nu??
ik hoop weer een stukje beter.

gr esther

Anita1

wauwww esther wat een gaaaaaaaaaaaaaf handtekening heb jij.zooo lief heej echt heeel apart.moest ik ff kwijt haha.knuff anita :D

boezempje

hai anita

dank je wel meis
alleen staan er de 4 in het midden niet zo duidelijk op dat is wel jammer.maar ben er toch wel blij mee hoor

gr esther

Mandy

Ja mooie handtekening hoor. ;)

En ik wil nog ff kwijt dat alle 3 de jongen bij Suske&Wiske er zijn!  :P
Ik heb net ff kunnen kijken toen ze er allebei af waren en 1 heeft rode ogen en wordt dus mijn 1e albino! ;D
En die is al meteen gereserveerd, vorig jaar al door een collega. :)
En de andere 2 worden bonte witmaskers en kunnen man of pop zijn.  :P
Ze zijn alle 3 gevoerd en hopelijk blijft alles goed gaan. ;)

En helaas was het overgebleven jong bij Kuifje&Bobbie heel erg geplukt in 1 dag. Het heeft geen kuif meer en op de rug en schouders is flink geplukt. Dus nu ligt deze ook bij Pico&Bello. Hopelijk blijven die er nu goed voor zorgen. :)

Ik denk er nu dus wel aan om Kuifje weg te doen, want met hem kan ik zeker niet verder kweken, hij heeft zijn kans gehad... :-/
Ook de bonte man Rembo moet weg. :(
Dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

mandy.wat is kuifje voor een soort mutatie heb je er een foto van? knuff anita is dat een pop kuifje? ik zoek een bonte pop(witmasker) of gewoon bont.

boezempje

hai mandy

begrijp ik het nu goed dat er dan een bonte witmasker man/pop voor mijn bij zit of nog niet :-/
ik hoor het wel van je

gr esther

Joyce28

Nou Mandy,ik geef je groot gelijk,zo is het ook niet leuk :-/
Maar ik geloof dat je al twijfelde of je wel een ronde 3 met Kuifje en Bobbie zou doen he
Maar kuifjes groeien weer aan dus nu duimen dat de pleegouders hun plicht goed doen.Ik vind het zo wie zo al bewonderswaardig dat valkjes ook de jongen willen opvoedden van andere valkjes.Zouden ze dat uberhaupt eigenlijk wel weten?

Anita,Kuifje is een bont geparelde witmasker man,split voor Cinnamon  ;D

Anita1

okeee jammer daar ben ik niet naar op zoek.knufff anita

Ria

Hoi Mandy,

Jammer joh, dat het allemaal zo tegen zit. Als ik de verhalen hier op het forum lees zitten er heel vervelende kanten aan het kweken. Nu heb ik voor het eerst een nestje en ik hou me hart vast. In ieder geval ben je goed voor je valkjes en doe je er alles aan om het zo te houden.

Groetjes,
Ria

Mandy

Citaathai mandy

begrijp ik het nu goed dat er dan een bonte witmasker man/pop voor mijn bij zit of nog niet :-/
ik hoor het wel van je

gr esther

Ik durf nog niets te beloven Esther want het is allemaal afhankelijk van de keuzes van anderen. Maar het zou kunnen dat je straks broer en zus hebt tenzij je dat een probleem vindt? ::)

Want de bonte witmaskers van Suske&Wiske kunnen man of pop zijn dus daar heb je niets aan.
De bont geparelde witmaskers van Kuifje&Bobbie zijn mannen en de cinnamon geparelde witmaskers van Kuifje&Bobbie zijn poppen, maar bij die van Jut&Jul is het niet bekend. :)

En er zijn 2 mensen (Ramona en Pieter) voor je die een bonte witmasker willen en misschien hou ik er zelf wel 1 van Suske&Wiske als ik die mooi genoeg vind. En dan zou het kunnen dat Ramona misschien af zegt, want omdat haar albino nu een man blijkt te zijn zoekt ze eigenlijk een pop.
Daarnaast is een bont geparelde pop van Pino voor Evi, maar als dat mis gaat wil ze een cinnamon geparelde witmasker pop. Dus het is allemaal afwachten. ;)

boezempje

hai mandy

broer en zus geen probleem hoor.maakt ook niet uit of de bonte witmasker man of pop is.en maakt ook niet uit of de albino man of pop is.ik wil heel graag een albino dus het ras maakt niet uit,

gr esther

Mandy

Is goed hoor, maarre, ik heb het niet over een albino gehad hoor. ::)
Ik heb er nu maar 1 en daar blijft het bij dit jaar en die gaat al naar mijn collega als alles goed blijft gaan. :)
Het gaat dus om een bont geparelde witmasker en cin.gep.witm. van Kuifje&Bobbie. ;)

boezempje

9 augustus 2004, 15:04:40 #388 Last Edit: 9 augustus 2004, 15:10:05 by boezempje
hai

weet ik mandy ik geef vast aan dat het niet uitmaakt wat het wordt man of pop.ik hoop alleen dat je nog een albino krijgt.beetje hopen mag wel he ;) ;)meschien dat ik eerder ergens anders een albino kan krijgen,maar die kanss is klein.dus wacht ik af.maar het liefst heb ik ze van jou :)

gr esther

Mandy

Hopen mag zeker, maar dan moet er een wonder gebeuren, want het kan gewoon niet meer.  :-/

Ik heb alleen nog 2 eitjes bijTheo&Thea liggen van Pico&Bello, die lagen er gewoon om op te broeden zodat ik eventueel die van Suske&Wiske over kon leggen.
Maar ze zijn dus bevrucht en zullen deze week ook wel uit komen denk en het zullen zowieso geparelde zijn, misschien witmaskers.  :)
Ik was alleen zo dom om niet op te schrijven wanneer ze gelegd zijn en wanneer ze uit moeten komen. Het was eigenlijk ook de bedoeling niet, maar goed, het zijn er ook maar 2 en mocht er toch iets niet goed gaan met de 3 van Suske&Wiske dan kan ik ze alsnog overleggen. Maar dat gaat wel goed hoor, want ik hoor ze zelfs 's nachts nog doorvoeren. ;)

Dus als alles goed blijft gaan komt er een bonte witmasker en cin.gep.witm. voor je aan. Maar misschien is het verstandiger om dan een cin.gep.witm. van Jut&Jul te nemen, want dan loop je niet het risico dat broer en zus volgend jaar op elkaar gaan klimmen. :P