19 augustus 2025, 01:03:59

2e ronde 2004

Gestart door Mandy, 4 mei 2004, 01:44:04

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Mandy,
alles goed? En hoe is het met Bontje?
Ben daar wel reuze nieuwsgierig naar.
Groetjes,
Trudy.

Mandy

Jawel hoor, alles is goed, maar ik raak een beetje op lijkt wel, ik ben futloos en moe, ik ben aan vakantie toe, een beetje vitamine V, alleen zit een vakantie er helaas wegens alle omstandigeheden toch niet meer in. Dus proberen we van de winter weg te gaan, lekker in februari naar de caribean ofzo... 8)

En met de 2 bontjes en 2 pareltjes bij Pino gaat het nog steeds redelijk goed, echt ongelooflijk, ik hoop dat ze aansterken en over een maandje goed genoeg zijn om weg te kunnen. :)

Met jong 4 en 5 van Kuifje&Bobbie bij Pico&Bello gaat het ook goed zo te zien  ;D ;

En het lijkt erop dat ook bij jong 4 een wit kuifje door gaat komen. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

O Mandy, die klappen bijna uit elkaar  :D Die krijgen zeker genoeg eten. Heb jij trouwens nog kans op een bont ( maakt niet uit wat voor bont ) popje dit jaar ?  ;D ;D ;D Eigelijk zou ik het liefste een volwassen ( minimaal een half jaar ) tam bont popje hebben voor Chico kopen, maar anders....  8) Maar goed, ik blijf internet maar afspeuren, meneer probeert nu Dazzle te versieren  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Speedy

Goedemorgen,

Mocht Mandy  (nog) niks hebben....
Jij zoekt nog een popje??
is dit popje wat voor jou? (zie foto)
Ze is van 30 maart dit jaar.

Groetjes,
    Trudie

Suzanne

En anders heb ik er ook nog wel twee in de aanbieding (mocht het bij Mandy en Trudie niet lukken  ;)):

Ze is 3 maanden oud, split voor witmasker. Niet tam, maar kan volgens mij nog wel tam gemaakt worden.

Ik heb ook nog een bont geparelde cinnamon zitten van 5 weken oud, maar daar van weet ik het geslacht nog niet. Deze is ook split voor witmasker.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

ooohhh suzanne

wat een schatje zeg mooi hoor.waneer mag hij/zij weg.
als karin hem niet wil wil ik er ff over nadenken ;D
ik wil er namelijk3 erbij 2heb ik bij mandy besteld en nu nog 1 dus.niet die van 3maandy ik wiil ze wel tam

gr esther

Suzanne

Hoi,

Deze is nu nog enigszins handtam (ik heb hem/haar regelmatig in mijn handen genomen) en mag nu al weg. Alleen morgen ga ik op vakantie en ben 15/8 weer terug. Dus dan heeft hij/zij ook een weekje wat minder contact met handen en wordt ze wel wat schuwer denk ik

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

5 augustus 2004, 16:11:55 #352 Last Edit: 5 augustus 2004, 16:13:09 by boezempje
hai

geparelde cinnamon spilt voor witmasker is toch die jij in de hand houdt he...???en is die het zelfden als mijn misty?

jij komt toch uit son he bij eindhoven

Suzanne

5 augustus 2004, 16:24:15 #353 Last Edit: 5 augustus 2004, 16:24:36 by blozend_appeltje
Hoi,

Ja, dat is degene die ik in mijn hand houd. En volgens mij niet helemaal hetzelfde als jouw Misty.

Groetjes

Suzanne

ps: ja, ik woon in Son bij Eindhoven

boezempje

heeft hij/zij ook al een naam??

Suzanne

Nee, ik heb expres geen naam gegeven, aangezien ik hem/haar toch wil verkopen.

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai

oke kan ik zelf een mooie naam verzinnen oohhh ben zo blij 1van jou en straks nog 2 van mandy hihihi.ik wil  hem hoor heel graag,het is geen vervanger van micky dat niet.

Suzanne

Verzin maar een leuke naam  :). En tuurlijk is het geen vervanging van Micky. Ik snap dat je blij bent, heb ik ook altijd als ik een nieuw valkje koop.

Groetjes

Suzanne

boezempje

5 augustus 2004, 17:00:00 #358 Last Edit: 8 augustus 2004, 23:55:40 by boezempje
hai

ik heb ff gependeld en het is een vroutje hihihi leuk zeg oohh dit neemt al nou niet al mijn verdriet weg ik zit hier gewoon te jankken :-[ :-[zo blij ben ik en dan nog strak de 2van mandy en dan ben ik hellemaal heppy,ga ff een naampje bedenken als er nog mensen zijn die een leuke weten alles is welkom.

boezempje

hai

oohhh sorry mandy we gebruiken jou pagina.
maak wel ff een nieuwe voor mijn.
hoe gaat het van met bontje en de rest van je valkjes en met jou natuurlijk.

gr esther