28 maart 2024, 13:38:01

DE VOLIERE IS KLAAR!

Gestart door adnaloj, 2 mei 2004, 02:29:56

« vorige - volgende »

Paul

8 mei 2004, 05:56:24 #15 Last Edit: 8 mei 2004, 05:57:46 by Paul
Hoi Jolanda,

Dat is een hele klus zeg zijn jullie een loopgraaf aan het maken wegens ruzie met de buren  :D
De onderbouw voor de volliere ziet er in ek geval al goed uit.
Ik ben benieuwd hoe het word als alles klaar is.
Ik heb de foto even kleiner gemaakt het forum werd een beetje uit het verband gerukt daardoor en zo is ie ook beter te zien :-)
Je moet anders zo heen en weer schuiven om wat te zien op de foto.
Succes met de verbouwing.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

mooie foto, een heel karwei zo te zien. Ben benieuwd naar het resultaat;

SDC:D

giovanni

yo jolanda

Amai, wat een werken daar! Het ligt er erger bij, dan toen wij onze veranda plaatsten ::) In iig hier zou ik het nooit mogen hoor:P

grtjs

Joyce28

zo dus jullie hoeven je niet te vervelen :D
vind het super hoor,en ben er jaloers op,ben heeeeel benieuwd naar het eindresultaat :)

adnaloj

thanx paul, we kregen het niet voorelkaar ( het kleiner maken van de foto )

maar het inderdaad een flinke klus...
nee we maken geen fort tussen ons en de buren maar we kunnen juist zo goed met ze opschieten dat we hebben besloten samen wat te doen aan onze tuinen. hun schutting liep zo krom dat wij wel 50 cm van bepaalde delen van onze tuin kwijt waren maar goed. alles kunnen we regelen met onze buren. wat trouwens ook onze beste vrienden zijn geworden echt TOP mensen. die voor je klaar staan weet je wel  ;)

maar goed morgen gaan we weer verder metselen enzo maar heb erguh zin in het eind resultaat.,

groetjes jolanda

adnaloj

hallo allemaal,

de funderingen staan de borders zijn we mee bezig! en nu gaan we dus boven de grond. en dan schiet het op zeggen ze he?
ik hoop het maar ik ben flauw van al dat zand overal.....
hahaha nou ja ik zal zo snel mogelijk weer een berichtje zetten hier.

doei doei

Paul

Hoi Jolanda,

Ik ben benieuwd naar de volgende foto's van de volliere :-)
Zo te horen gaat het nu een beetje wat beginnen te worden :-)
Jullie maken er wel wat moois van zo te zien gelijk word de hele tuin mee verbouwd.
Ook fijn dat jullie zo goed met de buren omgaan dat is echt heel wat waard.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

fijn dat het zo vlot, ik ben razend beneiuwd naar d efoto's, wnat elke voliere is toch weer anders.

SDC:D

adnaloj

hellaas de fotos moeten weer even wachten maar zodra ik ze heb dan zal ik ze erop zetten, verder gaat het gelijdelijk verder langzaam maar zeker komt de er een vorm in de tuin.

We hebben ook 100 meter gaas gehaald. dat koste 125 euro. best goedkoop volgens mij. het is parkietengaas zonder dat groene laagje erover heen. goed toch?
maar we moeten eerst nog een binnenhok maken, dat duurt nog wel even voordat dat klaar is. omdat we geen ruimte hebben ( vanwege de bouwput hiero) om alles inelkaar te zetten. en verder moet ook de schuur moet leeggehaald worden en geisoleerd worden

veel werk nog te doen en ik denk dat we ongeveer een mnd bezig zijn maar ach dan heb je ook wat he!

misschien weet iemand waar wij goedkoop grootverpakkingen voer kunnen kopen in de omgeving assen. daar hebben wij nog geen ervaring mee.

groetjes jolanda

Inger m

Hoi Jolanda,
Grootverpakkingen kun je oa kopen bij Welkoop of boerenbond winkels (welkoop.nl). Ze verkopen daar grasparkiet, parkiet grof zonder zonnepitten en valkparkietenvoer (met zonnepitten). Circa 17-18 euro voor een zak van 25 kg.

Verder kun je ook op internet zoeken bij diverse voermerken en vragen naar adressen van wederverkopers. Het is maar net wat voor merk je zoekt en wat je eisen aan het voer zijn.
Ik heb zelf Kasper Faunafood (parkiet grof zonder zonnepitten). Je kunt via een telefoontje aan www.arieblok.nl aan adressen komen van verkopers.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

adnaloj

hallo allemaal,

we zijn nog druk bezig! pfff wat een drukte en wat duurt dat eigenlijk lang voordat zoiets klaar is..
we moeten gelijk wel een hele tuin aan leggen en daar zit natuurlijk duurt het dan wat langer..
we hebben de borders er staan de voliere vloer is gestort en we gaan deze week bezig met het opbouwen van de voliere.
nou ja hoop ik,
mijn vriend is namelijk 2 weken pas laat thuis van zijn werk en kan niet veel meer doen daarna ( over werk i.v.m de verhuizing rabobank, waar hij werkt

maar goed dacht even jullie op de hoogte houden en binnenkort zal ik weer foto's neer zetten

( ik heb eindelijk een digi maar geen usb kabel dus kan het nog niet op de comp zetten, )

groetjes jolanda

adnaloj

29 juni 2004, 02:02:44 #26 Last Edit: 30 juni 2004, 08:05:38 by Paul



hallo allemaal even gekeken of het me gelukt is met me foto's zo ziet onze tuin er nu uit... het duurt wel erguh lang zo....  :-/  :'( groetjes jolanda

Paul

30 juni 2004, 08:07:31 #27 Last Edit: 30 juni 2004, 08:08:09 by Paul
Hoi Jolanda,

Ik heb je foto's even verkleind want ze waren een beetje erg groot dan zie je er niks van helaas :-(
Het begint al wel een waar kunstwerk te worden ik ben benieuwd hoe het gaat worden als het helemaal af is :-)
Het zal heel erg mooi gaan worden als ik zie hoe het nu al gaat worden.

Groetjes, Paul

adnaloj

thanx paul... ik zou niet weten hoe ik de fotos moest verkleine..

ja het is een heel werk en ik ben er eigenlijk nu best wel flauw van,,, maar goed we zetten nog even door. en we kijken wel waarneer het af is..

groetjes jolanda

kok_roy

1 juli 2004, 17:38:41 #29 Last Edit: 1 juli 2004, 17:39:32 by kok_roy
Citaatthanx paul... ik zou niet weten hoe ik de fotos moest verkleine..
groetjes jolanda

Met bijvoorbeeld paint is het heel simpel en snel... (optie= Uitrekken/Hellen) Volgens mij staat Paint op bijna elke computer onder de bureau-assecoires

Groeten Roy