28 maart 2024, 13:01:43

Voliere of goed huisje gezocht!

Gestart door Zazoe, 14 mei 2019, 19:31:49

« vorige - volgende »

Zazoe

Voliere of goed huisje gezocht voor mijn tamme valk (man) Zazoe! Zazoe is nu 2.5 jaar oud.Hij is heel tam, word graag over zijn kopje geaaid, komt naar je toevliegen en maakt allerlei leuke geluidjes waaronder het liedje dont worry be happy en zeg ook kusje etc.Helaas begint hij de laatste tijd erg te gillen en roepen.En wegens energie en tijdgebrek  kan ik dit niet meer hebben.Daarom zoek ik een voliere (het liefst in de buurt) waar hij lekker kan vliegen en met soortgenoten kan zijn.Of een huisje waar hij heel veel aandacht krijgt en tijd voor hem is.Het is echt een blij ei,tam en gezond maar heeft veel aandacht nodig die ik hem helaas niet meer kan geven.Hopelijk vind ik via deze weg een goed plekje voor hem.We wonen in Vlaardingen (Zuid-Holland)

Lin

Er is echt geen mogelijkheid dat je een pop erbij kan nemen zodat ie aandacht kan krijgen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Zazoe

Daar heb ik wel over nagedacht, maar hij is zo erg op mij gefocused dat ik niet denk dat dat zin heeft.En mocht het niet lukken heb ik 2 beestjes die weg moeten.Er zit ook een kanarie (rare combi) bij hem in de kooi.En er naast staat nog een kooi met een grasparkiet dus hij is niet helemaal alleen.