6 mei 2025, 01:11:47

Eitje verwachtend

Gestart door Tara, 28 april 2004, 00:44:39

« vorige - volgende »

Tara

28 april 2004, 00:44:39 Last Edit: 28 april 2004, 01:13:11 by tara_dewulf
Hoi allemaal,

ik maak me een beetje zorgen om Piko, ze verwacht eigelijk al enkele dagen een eitje, degene die m'n dagboek al eens hebben gelezen weten dat ... In ieder geval, ik maak me echt zorgen, ze komt nooit meer haar blok uit, ze blijft er broeds zitten, met kontje omhoog, en ze ademt echt heel hard ... Ze is zo'n 2,5 jaar en heeft al vaker eitjes gelegd, legnood is het niet, ik haalde ze net even uit het blok (ze is tamelijk tam) en je kon echt heel mooi zien dat dat eitje eruit moet, maar het wil gewoon niet komen, maar de laatste dagen is het echt erg, ze wil haar blok niet meer uitkomen, ze eet volgens mij wel gelukkig nog goed, maar wanneer kan dit eitje komen zodat ze ff op rust is, want ze zit er gewoon voortdurend ...

Alvast bedankt.

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

maak je toch niet zo veel zorgen. Dat is niet nodig hoor, voor ze een eitje moeten leggen is er toch altijd een beetje arbeid nodig, zwaar ademen hoort erbij, enz.... . Ook in het blok zitten is normaal hoor. Volgens mij volg je het een beetje van te dicht, en zie je dingen die er niet zijn. nioet slecht bedoeld.

SDC:D

Tara

Hoi Stijn

ik kan het niet helpen, ik maak me gewoon altijd keiveel zorgen nu, ook al klinkt het soms niet ernstig, ik kan het niet helpen, sorry ;-).

Maar ze zit daar al enkele dagen, maar nou is het eitje echt duidelijk te zien, zou het voor morgen zijn? Al denk ik al enkele dagen dat het voor de volgende dag is ... Zucht ..

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

je maakt jeinderdaad veel zorgen. Maar zolang ze eet en zo is er niets aan de hand. Het is gewoon lastig om een ei te lggen, of kan jem ij het tegendeel bewijze door ervaring :)

Paul

Hoi Tara,

Je kan je beter zorgen en alles goed in de gaten houden als dat je je geen zorgen zou maken en dat het fout zou gaan.
Het eerste eitje bij Binkie duurde ook best lang maar het was er toch ineens.
Ik hoop dat het er morgen zal zijn want het moet er toch een keer aan gaan komen.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

en? is het eitje er al? Hopelijk wel, dan ben je terug gerust :)

Tara

Nou Stijn,

gerust ben'k zeker, toen'k vanmorgen keek lag er een eitje ;D

Ben weer in mijn noppies :D

Stijn dc

hoi

dan si het goed, zo zie je maar, geduld is weer maar eens een schone zaak gebleken :)