28 maart 2024, 14:48:52

Vliegende Elvis

Gestart door Minneke28, 23 april 2019, 21:14:28

« vorige - volgende »

Minneke28

Hoi hoi,

Elvis is nu ongeveer een weekje bij ons en is al helemaal in zijn sas. (mannetje van ongeveer 3à4jaar die eigenlijk alleen maar in zijn kooitje heeft gezeten bij de vorige eigenaar) Zijn kooitje staat grootste deel van de dag open en hij krijgt veel aandacht. Zijn vlieg skills heeft hij ondertussen ook terug onder de knie en opstappen op mijn schouder is zijn favoriete bezigheid... Mijn handen en vingers vindt hij nog altijd om op te eten (letterlijk) omdat hij enkel werd gepakt om kort te wieken dus daar heeft hij een hemelse schrik van maar dat is niet zo erg. Het probleem is nu dat hij zo gewend is om te vliegen en op mijn schouder te mogen dat ik niet meer door de living kan lopen zonder na 5 seconde met een vogel op mijn hoofd te zitten  ;D
Ik zet hem terug en zeg nee terwijl ik mijn hand omhoog houd maar daar laat hij zich niet door tegen houden. Hij wil echt bij mij zitten en dan is hij ook heel lief. Maar zou toch graag hebben dat ik het een beetje meer onder controle kan krijgen want als ik met iets bezig ben is het niet altijd even handig om dit met een vogel op mijn schouder te doen en nu loop ik rap rap door de living in de hoop dat hij mij niet gezien heeft 8). Iemand die mij kan helpen om dit onder controle te krijgen. Elvis in actie op de foto :P

Lin

Misschien maar een maatje erbij zodat ie zich daarop kan richten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)