28 maart 2024, 10:48:06

zeer druk mannetje

Gestart door mickeyXminnie, 28 februari 2019, 17:04:50

« vorige - volgende »

mickeyXminnie

28 februari 2019, 17:04:50 Last Edit: 28 februari 2019, 17:10:01 by mickeyXminnie
Hoi iedereen, ik heb sinds een dag een koppeltje valparkieten (een mannetje en een vrouwtje) Het vrouwtje zit lekker rustig op haar stokje haar eigen ding te doen, alleen het mannetje is ongelooflijk onrustig. Hij klimt de hele dag door de kooi van boven naar beneden en op de bodem van de kooi rent hij de hele tijd rondjes. Ook schreeuwt hij de hele dag en het vrouwtje geeft geen antwoord op hem, ze zitten al bij elkaar van jongs af aan dus ze zijn al aan elkaar gewend. Het mannetje is 13 maanden oud en het vrouwtje 12 maanden, ook zijn ze allebij niet tam. Is het mannetje zo onrustig omdat hij gewoon nog moet wennen aan de nieuwe situatie? Alvast bedankt! Oowhja de kooi is groot genoeg dus ze komen geen ruimte tekort, de kooi staat op mijn slaapkamer.

Lin

Heb je misschien een foto of filmpje van je koppel? De onrust zal wel minder gaan worden. Waren ze altijd samen of in een groep samen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

mickeyXminnie

Ze waren altijd samen in een groep, gelukkig begint het mannetje al rustiger te worden. ik zou graag een foto willen toevoegen alleen weet ik niet hoe het werkt, ik ben namelijk nieuw op dit forum.

Lin

Dat kan via de knop onderaan je bericht "bijlagen en andere opties" het kan nl zijn dat het mannetje toch meer gehecht was  aan een ander valkje.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)