versele laga voer voor grote parkieten

Gestart door Andrea, 27 april 2004, 15:01:12

« vorige - volgende »

suus

oeps de zaak heet geen vorderman (die zit op de anklaar) maar Karman. solly ::) ::)
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Joyce28

haha,idd grappig om de plaatsten te lezen waar ik ook altijd kom :D

enne wat dachten jullie van die grote dierenwinkel achter V&D,heeft die dat voer niet?

En ik dacht dat ik het bij Flip Kluin eens heb zien staan aan de Reigersweg,maar dat zal dan wel niet als jullie het zeggen

suus

hoi hoi,
Flip kluin aan de reigersweg heeft het in iedergeval niet. Daar kom ik altijd en heb het nog nooit zien staan. Bovendien ben ik een tijdje geleden dus ook op zoek geweest naar dit voer en toen hadden ze het in iedergeval niet.
Volgens mij heet de zaak achter V en D Dopey, of die het heeft weet ik niet, ik kom daar nooit.
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Kolkkie

Hoi Suus,

Ik ben ook al in die dierenwinkel geweest. Daar kom ik vaker dan in de andere dierenwinkels.
Daar hebben ze dat voer ook niet.

Ik zit op dit moment bij Paul, dus heb ik vanavond weer dat voer in huis.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

9 mei 2004, 23:51:10 #19 Last Edit: 9 mei 2004, 23:52:12 by Andrea
Hallo Suus,

De dierenwinkel achter de V&D heeft het in iedergeval niet, daar kom ik regelmatig.
Ik had nog niet eens aan Karman gedacht. Het ligt ook een beetje uit de richting, maar als ze daar het voer hebben ga ik er eens kijken. Het is wel een goede dierenzaak.
Maar ik heb voorlopig weer genoeg voorraad.

Mariska is gisteren bij Paul geweest en heeft bij hem ook een voorraadje voer voor mij meegenomen.
Nog bedankt Paul!

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

12 mei 2004, 19:39:26 #20 Last Edit: 12 mei 2004, 19:44:06 by kolkkie
Ik heb het voer eindelijk gevonden. Karman aan de Koninginnelaan verkoopt zakken van 1 kg. Hun zeiden ook dat ze ook meer konden bestellen.
Dus Suus, je had helemaal gelijk ;).

Maar ik heb voorlopig genoeg van dat spul in huis :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Joyce28

CitaatIk heb het voer eindelijk gevonden. Karman aan de Koninginnelaan verkoopt zakken van 1 kg. Hun zeiden ook dat ze ook meer konden bestellen.
Dus Suus, je had helemaal gelijk ;).

Maar ik heb voorlopig genoeg van dat spul in huis :).

Groetjes,

Mariska

ah,das niet ver bij mij vandaan,das mazzel hebben
om nou helemaal naar Rotterdam te gaan :D ;)
Ik ben nog steeds opzoek naar goed voer,dus als mijn zak leeg is,ga ik ff naar Karman ;)