Dunne waterige ontlasting en veel drinken

Gestart door Edwin, 10 februari 2019, 18:54:31

« vorige - volgende »

Edwin

Ik heb een vraag.
Mijn valkparkiet,Valkje heeft al langere tijd dunne waterige ontlasting hij drinkt ook veel.heel af en toe normale ontlasting. Ik heb hem pas geleden druppels in zn nekje gedaan tegen wormen en mijten van beaphar.Hij krijgt hier ook voer van peaphar xtravital.
Hier zit wel eivoer doorheen en als het een nierprobleem is zou teveel eiwitten niet goed zijn.Ben even overgeschakeld op ander merk voer zonder eivoer. Hij eet zn ontlasting soms ook op.Als hij vliegt en hij landt op mn schouder dan hoor ik hem even ongeveer 4 keer hijgen en is dan weer normaal.
Mocht het toch iets met wormpjes zijn hoelang duurt het dat dat pipetje tegen wormen helpt?? Verder is Valkje wel gezond hij zit goed in zn veren hij eet goed drinkt wel veel en hij speelt en klimt wel en poetsen en knisperen met zn snavel.Weet iemand een goede dierenarts die verstand heeft van vogels in Twente??of iemand anders met verstand van vogels.

carco

Kijk even hier http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,45589.0.html daar staat de lijst met artsen.
Deze moet wel binnenkort aangepast worden trouwens.

Wormen bij een binnenvogel komen nauwelijks voor, dit lijkt me niet de oorzaak. Zo'n pipet zou wel direct moeten werken. Ik denk hier eerder aan een ander probleem. Dus even na laten kijken bij een arts.

Groetjes,
Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Ik sluit mij hierbij aan want het klinkt alsof er meer aan de hand is.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)