29 april 2024, 01:40:37

gepareld popje

Gestart door Tara, 2 mei 2004, 22:34:10

« vorige - volgende »

Tara

Zucht, wel leuk, maar toch ben'k boos, ik zei nog van nee geen valkjes meer erbij, we hebben er momenteel genoeg, moesten mijn ouders met mijn oma en mijn broer naar de winkel voor een vis, komt mijn broer thuis, heeft ie wel een valkparkiet gekocht .. Het is een gepareld valkje, denk een popje, da's dan goed, maar wat als het een man is .. En ik had het nog duidelijk gezegd GEEN vogel, maar ja, wie luistert er nu ook naar ik he ...

Groetjes, Tara

giovanni

2 mei 2004, 22:51:30 #1 Last Edit: 2 mei 2004, 22:53:31 by giovanni
yo tara!

tof dat je er nog ene bijhebt:) Wordt stillaan druk zeker in je voliere? Heeft je broer al een naam gekozen?
(hopelijk verstoort ie gn nestjes :-/)

Zal wachten op foto voor beoordeling  ;D

grtjs

ps: was het een mooie vis? :P

Tara

Hoi,

dit is 'm:



Hij wil 'm Gulliver gaan noemen, wat ik niet echt een prachtige naam voor een valkje vind ... Natuurlijk zei de vriend van m'n ma dat tegen hem en kwam het Vulivière uit zijn mond uit ... Ok ..

Geen idee of de vis mooi was Gio, was niet mee, anders was er geen valkje bij ;-).

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

leuk dat je er eentje bij hebt, alhoewel je het niet wou.
hoevele heb je ernu? hoe groot is je voliere ook al weeR?

SDc:D

giovanni

yo tara

mooi valkje! Moet zeggen, je broer heeft wel smaak ::) wat betreft valkjes ;)

grtjs

Tara

Hoi Stijn,

weet niet hoe groot de volière is, zou echt moeten de afmetingen nemen, in ieder geval zitten niet alle vogels in de volière, er zitten al 4 valkjes apart wat ook weer scheelt. Dus zitten er nu nog 15 valkjes in de volière zelf, maar straks wordt het veel drukker met de jongen.

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

je hebt er dus 19. Das al vee lzeg. Hopelijk niet te veel voor in de voliere;

SDC:D

adnaloj

hihih die stunten haalde ik ook altijd uit bij mijn moeder...
die wou niet zoveel dieren maar ik had altijd van die lieve reddertjes..

maar een mooi valkje en hopen dat hij inderdaad een zij is,
veel plezier ermee,

groetjes jolanda