Deze foto wilde ik ik jullie niet onthouden!!!!

Gestart door daan, 25 april 2004, 19:58:01

« vorige - volgende »

daan

Hoi allemaal,

Ik was vandaag bij een kennis ban ons en ik zag deze prachtige valk zitten. Ik heb gelijk een mooie foto gemaakt.

Een Albino cinnamon toch?
Nou het is in ieder geval aan prachtig valkje.

Groetjes Daan

Tara

Hoi Daan,

echt een prachtig valkje ja, ik denk ook dat het een cinnamon lutino witmasker is, echt heel mooi, kan het geloven dat je ons die niet wou onthouden :D

Groetjes, Tara

Lique

wouww zeg, die past hier nog wel hihi.
Dat is een fallow witmasker

daan

Ja schitterend hé. Maar ja hij verkocht hem niet hahahaha.
O ja Lique, hijzit bij kees, en ik vertelde het aan Kees van jouw Albino man. Hij baalde dus nu echt dat hij die verkocht had hé hahahahaha
Maar hij gunde je het wel hoor, hij heeft er nig 1 zitten maar die wil niks met het popje.
Ik vroeg nog of hijtoevallig overjarige witmaskers had zitten, maar hij heeft ze wel, maar deed nu niks weg. Jammer genoeg.
Ja ik wilde jullie perse deze foto laten zien.
Heb je die nog niet Lique.

Groetjes Daan

Stijn dc

26 april 2004, 01:43:51 #4 Last Edit: 26 april 2004, 01:44:22 by stijn_05
hoi

mooi valkje is het zeg. albino cinnamon bestond volgens mij niet, Inger heeft er zopas een stukje over geschreven, en wel
 HIER op de tweede pagina.

SDC:D

Lique

CitaatJa schitterend hé. Maar ja hij verkocht hem niet hahahaha.
O ja Lique, hijzit bij kees, en ik vertelde het aan Kees van jouw Albino man. Hij baalde dus nu echt dat hij die verkocht had hé hahahahaha
Maar hij gunde je het wel hoor, hij heeft er nig 1 zitten maar die wil niks met het popje.
Ik vroeg nog of hijtoevallig overjarige witmaskers had zitten, maar hij heeft ze wel, maar deed nu niks weg. Jammer genoeg.
Ja ik wilde jullie perse deze foto laten zien.
Heb je die nog niet Lique.

Groetjes Daan
Heej Daantje,
Ja, ik heb al wel een witmasker fallow, maar ik vind ze zo ontzettend mooi, ik wil er nog wel een of een heleboel bij hihi.
haha, die kees, maar zeg maar tegen hem, dat hij het ontzettend naar zijn zin heeft, en al een nestje gehad heeft...
Heeft hij trouwens ook nog overjarige witmaskerpoppen? of albino?

groetjes Lique

Tara

Hoi,

ik weet niet, maar een albino cinnamon is dan toch geen albino?

Al heb ik wel kans op een cinnamon geparelde lutino witmasker. Hoe verklaar je dit dan?

Groetjes, Tara

daan

Ja klopt Stijn,

Ik las net het stukje dat Albino cinnamon niet bestaat.
Het is een witmasker fallow.
In ieder geval ze is schitterend hihihi

Hoi Lique,

ja ik had het gezegd dat je een nestje had van die van Kees.
nee hij had dus geen overjarige witmaskers zitten, anders had ik ze gelijk mee genomen, want ik moet ze dus ook nog hebben hahahaha.
nee hij doet nu niks weg, alles zit al gekoppeld bij hem.
Nou ja dan maar op een andere manier.
ik heb in ieder geval al een advertentie gezet hier op de site.
En ik ga morgen ook weer naar een vogelboer hahahaha. En misschien heeft die nog wel wat moois zitten.
Ja ik zit nu natuurlijk in het bestuur van onze vogelvereniging.
En had een leuk idee bedacht om bij zo veel mogelijk leden lags te gaan en dan foto;s te maken. En er dan in september een soort diafilm van te maken.
Ik heb al een aantal kwekers gehad, en het is nog leuk oook om te doen. Zo zie je eens wat iedereen heeft zitten hé.

Groetjes Daan

Stijn dc

hoi

nou, je koopt er nogal op los zeg. Wanneer verjaar je? Kan je mss een uitbreiding van de voliere aan je vriend vragen :)

SDc:D

daan

Hoi Stijn,

Nee helaas heb ik deze valk niet gekocht hij verkocht hem niet, maar anders had ik geen moment getwijfeld hoor hahahha
Nee ik moet nu nog een paar manenn hebben en dan stop ik verlopig, maar ikheb er vorige week ook weer 3 verkocht hoor hahahahaha.

Groetjes Daan

Stijn dc

hoi

ik wist dat je deze niet had gekocht, maari k bedoelde inderdaad over die witmasker mannen :)

daan

Hoi Stijn,

Okay ik dacht dat ij dacht dat ik die pop had gekocht hahahha snap je hem nog.
Ja ik ben dus idd nog op zoek naar een witmasker man.
En dan is het genoeg hoor hihihiih

Groetjes Daan

Inger m

Hoi Tara,
Strikt genomen is een albino een dier dat geen pigment bevat, dus geheel wit met rode ogen. Dit vond ik wat verwarrend, vandaar dat ik schreef dat de cinnamon albino niet kon bestaan.
Een 'albino' bij een valkparkiet is echter een dubbele mutatie, dus idd de witmasker lutino cinnamon bestaat wel (zie Mystic van Karin).

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

ik kan nog volgen ja, jij DACHT dus dat ik DACHT dat je die pop had gekocht, maar dat was verkeer van jou geDACHT, wnat ik DACHT dat helemaal niet. DAt is mijn geDACHT :)
kan je nog volgen haha :D:D

daan

hahhahahahaha :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D