Geen ziek vogeltje maar wel ziek vogelvrouwtje hulp gezocht

Gestart door Vogelvrouwtje25, 15 november 2018, 12:48:24

« vorige - volgende »

Vogelvrouwtje25

Hallo allemaal ik wil bij  deze een oproep doen voor hulp voor  mijn twee valkjes
Ik zal even uitleggen wat er aan de hand is en wat mijn vraag is
Ik heb onkangs te horen gekregen dat ik borstkanker heb en ik zit momentheel al volop aan de chemo waar door ik behoorlijk uit de roulatie ben geraakt hierdoor ben ik ook niet in staat om voldoende voor mijn dieren te zorgen waaronder mijn 2 valkjes
Deze 2 zijn gewend om iedere dag buiten de kooi te leven en rond te hobbelen door het huis maar dat kan nu niet want ik mag hun poep niet opruimen ivm lage weerstand ik kan dus ook niet de boel verschonen
Met tot gevolg een stel ongelukkige schreeuwende stel vieze valkjes gelukkig heb ik iemand gevonden die ze wil verschonen maar dat is maar 1 x in de 2weken en dat js veel te weinig
Waar ik naar op zoek ben is iemand die ze voor een half jaar in huis wil nemen om ze te verzorgen en de aandacht kan geven die ze gewend zijn ( lees best veel ) ik wil ze niet kwijt maar ik wil ze ook niet verwaarlozen.ik heb het al in mijn omgeving geprobeerd maar er is niemand die ze in huis wil of kan nemen
Waar ik niet naar op zoek ben is commentaar ik heb het al zwaar genoeg en de beestjes gaan  me echt aan het hart

Mijn valkjes heten saartje en yoda zijn een mannetje en een vrouwtje 2 en 4 jaar oud yoda kan fluiten en zijn naam zeggen is met de hand tam gemaakt en hiud van een knuffel en een praatje
Saartje is niet echt tam stapt wel op en zit op je schouder ik heb haar pas later gekregen dus was nog druk bezig om haar wat tammer te krijgen
Yoda heeft niet echt vee lmet saartje hij is meer op mensen gericht saartje daarin tegen kan niet zonder yoda zij is veel meer vogelgericht
Ik woon in de omgeving van Gouda zh
De chemo duurt nog zeker tot maart en daarna nog opereren dus het is geen vakantie baantje onkosten worden natuurlijk vergoed

Bedankt voor het lezen meedenken ect

Groeten van vogelvrouwtje

Lin

Wat verdrietig voor je. Mijn moeder is nog herstellende van de borstkanker. Ik kan je situatie zeker goed begrijpen.

Ik denk dat mensen niet bij spoed zullen gaan kijken maar eerder bij herplaatsing. Leg ajb echt goed vast wat er gedaan moet worden bij ziekte bij een van de vogels. Leg zwart op wit vast wat de afspraken hierover zijn. Ik zal even met je meedenken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Dank j3 wel voor je reactie Lin goed idee om het vast te leggen had ik nog niet aan gedacht zal het ook nog in de andere rubriek plaatsen